Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Enig at i en rack med mye sort så stikker det ut. Men i en stue og hvor en ofte har litt lyse møbler så kan den jo virkelig få en hedersplass uten å stikke seg for mye ut :p

 

EDIT: Jeg gjetter at når dem skal vise frem Xbox One Slim så tar dem frem en original Xbox One og løfter den opp og inni så er en liten Xbox One Slim.....vedder venstre tå negl på det :D

Endret av LarZen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så mange lekkasjer og ikke noe angående Scorpio så jeg begynner bli bekymret for at vi ikke får se noe til den. Angående slim så er hvitfargen grusom og designet er "meh" men uten tvil bedre enn originalen. Btw, hva skal vi kalle gamle Xbone nå? Big One Classic? :p

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Det virker som vi vil se en remastered utgave av Skyrim, Evil Within 2, Wolfenstein 2, og Prey re-revael under Bethesda sitt E3.

 

https://www.vg247.com/2016/06/07/bethesda-e3-2016-skyrim-remaster-prey-evil-within-rumours/

Evil Within 2, Wolfenstein 2, frister begge 2

 

Evil within 2!! Jatakk. Storkoste meg med det første:)

Ja takk her oxo

 

Wolfenstein er aldri feil, så ja takk til mer :)

Andre spill en Wolfenstein liker du da mala, jeg ser det er mange spill du ikke liker da.

 

Herregud, Kan de ikke se til å få satt en fordømt dato snart!

Blir det noe bedre grafikk på Cuphead, for spillet minner meg om en walt disney tegnefilm med mikke mus i spillet.sorry

 

Ser ut som det er en Halo Wars 2-beta neste uke.

 

iN4VvOU.jpg

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1231213

 

Ser veldig bra gleder meg til spillet.

Likte det nye designet veldig!

Samme her LarZen

 

Kan tåle designet bra, men ikke faen om noe kvitt ræl skal plasseres i benken her i hvertfall.

Hva ræl da ha ha Mala

 

Kjøper dere en ny bare pga den er mindre?

Ja grunnen til jeg har ventet på en slim fra ps2, den tar mindre plass bak pc skjermen min da, mindre jo bedre da+jeg er jevla nysgjerrig på xbox slim da, må kjøpe in den oxo :dribble:  :dribble:

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Enig at i en rack med mye sort så stikker det ut. Men i en stue og hvor en ofte har litt lyse møbler så kan den jo virkelig få en hedersplass uten å stikke seg for mye ut :p

 

EDIT: Jeg gjetter at når dem skal vise frem Xbox One Slim så tar dem frem en original Xbox One og løfter den opp og inni så er en liten Xbox One Slim.....vedder venstre tå negl på det :D

 

 

venstre tånegl Larzen...

 

Det er vist UHD Blu-Ray også på Xbox One S.

får håpe det kommer en svart, men hvis det er snakk om en ny xbox neste år så drøyer jeg den uansett.

Lenke til kommentar

One thing has been removed, however: the Xbox One S doesn’t include a dedicated Kinect sensor port. If you want to hook up a Kinect for voice controls you’ll need a separate USB adaptor. (Microsoft says that there will be a program to offer the adaptors for free to existing Xbox One owners who decide to upgrade.)

 

RIP Kinect

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...