Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

Jeg satt nylig og tenkte "er det ikke litt for tidlig for en remake/reboot av Dead Rising?", men så kom jeg på at det første spillet kom ut i 2006. Det er nesten 10 år gammelt. 

 

I 2006 var Super Mario 64 like gammelt som Dead Rising er nå. Tiden flyr!

 

 

ja det er vel bare jeg som begynner å bli gammel, merker jeg er mye mer selektiv i hvilke spill jeg gidder å spille.

under 360 genrasjonen spilte jeg mange spill. denne genrasjonen har jeg holdt meg til en god håndfull

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Ultra HD og HDR ble nevnt ble det ikke? Er det UHD bluray spiller i den da, lurer på å kjøpe en bare for det, da de fleste UHD bluray spillere starter på 3000-4000 kr og blir bare dyrere.

 

Derfor er jeg litt usikker om den bare støtter netflix osv, og ikke discer.

 

 

i følge et som står der, så leser jeg det som at det vil støtte streaming av 4k video.

står ingenting om UHD bd spiller.

Lenke til kommentar

 

Kan tåle designet bra, men ikke faen om noe kvitt ræl skal plasseres i benken her i hvertfall.

Sort er jo det verste en kan ha i tv/stereo benken...

Hvis man har kino rom eller noen form for HT så er ikke akkurat hvit så veldig fint.

 

Alt jeg har er dog helt skjult og så bruker jeg en harmony elite til å styre det.

 

Hvit elektronikk syntes jeg forøvrig ikke ser fint ut. Men er en personlig preferanse. Noen liker x andre y.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...