Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Innebygd strømforsyning, 4K ultra Blu ray og Netflix.

Starter fra $299.

Blir nok kjøp.

Sa de/stod det 4k ultra blu ray?

 

Så bare "ultra hd and blu ray".

 

Som kan tolkes som at det støtter netflix UHD men er fortsatt en standard blu ray spiller. Dunno, virker litt ekstremt da det er billigere enn uhd bluray spillere ute fra samsung og pana.

 

Hvis det dog stemmer at dette har en innebygget UHD bluray spiller så blir det instabuy fra min side.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

blir spennede å se svaret til Sony. men hvis ryktene stemmer så er ikke sony det kraftigste konsollen lengere.

men så er spm da, hvor stpr forskjell vil det være, siden spill også skal fungere på Xbox One

Lenke til kommentar

Fikk ikke helt taket på Scorpio. En kraftigere maskin, men som spiller Xbone spill? Blir interessant å se til hvilken konsoll spillene optimaliseres. Kan jo i teorien fungere som på PC; kraftigere HW = bedre grafikk. 

 

Lukter Neo på meg nå til høsten og så får vi se om det er verdt å oppgradere One etterhvert. 

Lenke til kommentar

Da skjedde det som jeg frykta.. Xbox er ikke lengre en konsoll men en PC med tre versjoner av seg selv og siden alle eksklusivene også vill komme på PC ser jeg ikke noen grunn til å ha en Xbox One konsoll lengre. De gravde sin egen grav og Sony vill juble

 

Næh, mye enklere å forholde seg til en konsoll. Du skrur den på og den virker. Ingen drivere og annen drit som fører til at ting ikke virker som det skal.

 

At spillene vil fungere på alle maskiner inkl PC ser jeg på som en god ting. 

Lenke til kommentar

Scorpio ryktene var nok grunnen til at Sony sa på forhånd at Neo ikke ville vises fram på E3 i år. De er nok allerede i full sving med redesign og upping av specs for matche Scorpio eller overgå de. MEN stakkars Nintendo og NX, tror dere de har noe å svare med nå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Scorpio ryktene var nok grunnen til at Sony sa på forhånd at Neo ikke ville vises fram på E3 i år. De er nok allerede i full sving med redesign og upping av specs for matche Scorpio eller overgå de. MEN stakkars Nintendo og NX, tror dere de har noe å svare med nå?

Nintendo har jo ikke hatt noe å svare med siden PS1 kom på markedet... Men jeg er spent på å se hvor lenge den originale xbone vil være i "drift" før de sakte men sikkert faser den ut for xbone S og Scorpio. Hvor lenge vil utviklerne lage spill for 4 forskjellige plattformer?

Lenke til kommentar

Dere som har spillet  Battlefield 1 før, er det sånn i spillet som i youtube videon under her,

Jeg har alldri spillet noen Battlefield spill men Battlefield 1 frister noe jevlig mye da

 

copy fra itavisen bruker skriver det her

 

...EA lager fantastiske trailere som ikke representerer spillene i det hele tatt. BF1 traileren er så vel regissert og flytende at jeg tviler på at det er ekte gameplay..... http://itavisen.no/2016/06/12/e3-her-folger-du-kveldens-ea-show/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Er vel ingen her som har fått spilt BF1 enda, men alle slike trailere er regissert ned til sekundet slik at det skal se tøft ut, realiteten er at du dasser rundt uten å finne en kjeft før du plutselig blir snipet og må starte jakten på nytt....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Da skjedde det som jeg frykta.. Xbox er ikke lengre en konsoll men en PC med tre versjoner av seg selv og siden alle eksklusivene også vill komme på PC ser jeg ikke noen grunn til å ha en Xbox One konsoll lengre. De gravde sin egen grav og Sony vill juble

 

 

så det finnes bare to pcer?

det er jo det som er hele poenget til MS, spill hvor du vil. en Pc er totalt uaktuelt for meg, derfor kan jeg spille på en xbox.

og du kan spille på pc hvis du vil det.

Lenke til kommentar

 

Scorpio ryktene var nok grunnen til at Sony sa på forhånd at Neo ikke ville vises fram på E3 i år. De er nok allerede i full sving med redesign og upping av specs for matche Scorpio eller overgå de. MEN stakkars Nintendo og NX, tror dere de har noe å svare med nå?

Nintendo har jo ikke hatt noe å svare med siden PS1 kom på markedet... Men jeg er spent på å se hvor lenge den originale xbone vil være i "drift" før de sakte men sikkert faser den ut for xbone S og Scorpio. Hvor lenge vil utviklerne lage spill for 4 forskjellige plattformer?

 

 

PS1? Hvis du prater salgstall, sure. Jeg mener hardware. N64 var kraftigere enn PS1, GameCube kraftigere enn PS2. Det var ikke før Wii kom at Nintendo ramlet fullstendig av lasset og ikke greide henge med MS og Sony på hardware fronten og i tillegg døde 3rd party spillsupporten deres fullstendig ut.

 

Angående levetid på Xbone: Big One Classic (vi ble enige om dette navnet karer?) er vel ute av produksjon rimelig snart hvor Slim blir ny standard. De er i bunn og grunn samme konsoll med annet design og små hardware tweaks ala Original 360 til 360 Slim upgraden. Jeg tipper Xbone versjonene av Scorpio spill med low/medium grafikk settings blir støttet i max 5 år før den blir faset fullstendig ut og arvtageren til Scorpio er på vei og Scorpio tar plassen til One som det svakeste hardware leddet som da vil leve på lånt tid med spillstøtte. Tror også digital BC vil være standard i lang tid framover mens fysisk BC åpenbart dør så fort konsollene faser ut disc drive totalt og går helt digitalt.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Da skjedde det som jeg frykta.. Xbox er ikke lengre en konsoll men en PC med tre versjoner av seg selv og siden alle eksklusivene også vill komme på PC ser jeg ikke noen grunn til å ha en Xbox One konsoll lengre. De gravde sin egen grav og Sony vill juble

 

Ja, fysj og æsj, valgmuligheter er noe drit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...