Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

 

 

 

 

Nå sluttet xbox på knapp på maskinen å fungere:(,

 

Får bruke 30 dagers returrett og håpe de kan gi meg ny uten mellomlegg

Prøvd hard reset av konsollen?
Hjalp å ta ut strøm kabel men nå byttes da dette har skjedd flere ganger

Er du på preview? Da krasjer det ofte. Du trenger heller ikke å dra ut strømkabelen. Hold inne startknappen så lenge at konsollen slår seg helt av.

Kjører den helt orginal :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må nok bare smøre meg med tålmodighet og vente på Halo 5 fra Microsoft da jeg byttet den digitale koden fra Collectors Edition mot fysisk kopi først nå på Lørdag. Fant jo ut i helga at Gamestop hadde begynt å gi ut CE allerede tidlig forrige uke til de som hadde bestilt for at de skulle kunne bytte koden og få spillet i tide, men selvsagt hadde de ikke greid å kontakte meg å fått sagt ifra da han jeg forhåndsbestilte hos hadde tastet en feil i mobilnummeret mitt, de prøvde visst ringe et nummer med 9 siffer :p

Lenke til kommentar

Kastet meg over elite kontrolleren da komplett.no la den ut relativt rimelig, men ser ut til at den kommer mye senere enn jeg håpet på. 2. januar 2016 er bekreftet dato for at de får den inn nå.

Så bra! Har jo vært ubekreftet lenge nå. Og de fleste nettsteder har skrevet om at Europa generelt er nedprioritert i få de. Og i USA er nesten hele forlageret allerede utsolgt.

 

Spent på om elkjøp og lefdal får de inn 4. November som de reklamerer med på sidene sine.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Jeg er for snill kompis merker jeg. Han får ikke spillet før imorgen men vi spiller alltid sammen på slike spill og da vil jeg på en måte "dele" opplevelsen sammen med han. For å ikke nevne at det er alltid bedre å spille med en annen som faktisk vet hva de driver med. 
Men spørs om jeg klarer å holde meg da. Ikke kan jeg starte på campagin heller for den spiller vi også sammen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...