Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

 

 

Jeg har vokst fra den tankegangen, den litt teite tankegangen om at man må eie noe, for å sette pris på det. Jeg betaler for opplevelsen, og om Microsoft stenger alt om 10 år så er det ikke verdens undergang... Spillene har utspilt sin rolle for meg uansett. 

 

Jeg kjøper bare digitalt.

Kjøper alt digitalt, jeg også.

 

Det hjelper ikke å eie en disk om 10 år hvis man er avhengig av patcher for å få spilt spillet.

 

 

Du er ikke avhengig av patchene, men som det alltid har vært, så er spillet bedre med disse.

 

Offline disker er like brukbart som nedlastbart innhold etter 10 år. Diskene autoriseres opp mot servere for å fungere uansett. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Gamestop selger faktisk Halo 5 Collector's Edition billigere enn Microsoft. 2400 kroner mot 2500 kroner. Men det er kanskje ikke den varianten folk flest sikter på. :tease:

Min bestilling ble sendt fra Microsoft Store i dag.

Lenke til kommentar

Gamestop selger faktisk Halo 5 Collector's Edition billigere enn Microsoft. 2400 kroner mot 2500 kroner. Men det er kanskje ikke den varianten folk flest sikter på. :tease:

Min bestilling ble sendt fra Microsoft Store i dag.

Tenker du å bytte spillet til fysisk kopi? Spent på hvor lang tid den prosessen vil ta.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

 

Gamestop selger faktisk Halo 5 Collector's Edition billigere enn Microsoft. 2400 kroner mot 2500 kroner. Men det er kanskje ikke den varianten folk flest sikter på. :tease:

Min bestilling ble sendt fra Microsoft Store i dag.

Tenker du å bytte spillet til fysisk kopi? Spent på hvor lang tid den prosessen vil ta.
Nei, kun digitalt her i gården. :)
Lenke til kommentar

Nei jeg fikk den for noen dager siden. Startet konsollen opp fra dvalemodus nå, for første gang på evigheter...skulle legge inn kode for 12 mnd. Xbox live og alt var helt latterlig tregt..som om konsollen utførte alle mulige ting i bakgrunnen samtidig som jeg holdt på. Nå er den oppegående igjen da :)

 

Men en hard-reset er vel kanskje ikke så dumt uansett?

 

Hvor finner jeg egentlig Gold spillene ? Syns fortsatt butikken er ett salig rot uten like altså.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hvilke headset til Xbone vil dere anbefale for øyeblikket? Tenkt ut ifra et maksbudsjett på ca 700kr.

Jeg kjøpte HyperX Cloud på tilbud på Black Friday i fjor og har vært kjempefornøyd. Det eneste minuset jeg kommer på er at man ikke hører noe av seg selv når man snakker (Voice feedback). Det føles derfor litt rart ut, og litt vanskelig å justere sin egen stemme når man snakker.

 

Usikker på om det er headsettet eller Xboxen som er kilden til problemet her, men jeg har ikke funnet en løsning på det. Mulig at man bare må bruke et annet headset.

 

Foruten om det er jeg veldig fornøyd med lyden. Betalte 449.- i fjor. Om det er verdt 700 får du vurdere selv. Vil forøvrig nevne at servicen er fantastisk hos Kingston. Bikkja mi tygde i stykker den avtagbare mikrofonen, og de sendte meg en ny kostnadsfritt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...