Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Noen som har spilt Forza Horizon 2 og Horizon presents Fast and Furious ?

Var ikke klar over hvor standalone F&F installasjonen faktisk var, betyr det at jeg ikke får bilene i Horizon 2?

Unlocka iallefall alle bilene i F&F i går, men når jeg startet opp H2, måtte jeg forsatt kjøpe car pack for å tilgang til bilene. 

Lenke til kommentar

Noen som har spilt Forza Horizon 2 og Horizon presents Fast and Furious ?

Var ikke klar over hvor standalone F&F installasjonen faktisk var, betyr det at jeg ikke får bilene i Horizon 2?

Unlocka iallefall alle bilene i F&F i går, men når jeg startet opp H2, måtte jeg forsatt kjøpe car pack for å tilgang til bilene. 

stemmer, er standalone og du får de ikke i horizon 2, da må du kjøpe dlc-en.

Lenke til kommentar

 

Da ble det akkurat offisielt at det nye brukergrensesnittet kommer til alle den 12 november :)

Sweet! Spent på hvor kjapt det føles. Mye blandede tilbakemeldinger hører jeg. Savner hastigheten til 360-menyene, men om de nærmer seg det så blir det bra.

 

 

Det er ikke instant, men det er en betraktelig forbedring fra slik det er/var.

Denne hurtigmenyen ved å bla til venstre gjør også at ting går mye raskere å gjøre. (Invitere party, lese meldinger osv,) Jeg har hatt det en stund nå og må si meg veldig fornøyd i hvertfall.

Endret av archongamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

'

 

During Halo Live last night Microsoft announced all Halo 5 players will get Halo Reach via BC, for free.

 

Fantastisk! Nå har jeg riktig nok disc versjonen (liggende klar) enda, men dette er uansett gode ting :) Gleder meg virkelig til ett gjensyn med den tittelen.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Noen her som har fått tak i Xbox Elite kontrollen? Komplett får visst ikke inn før i januar, mens Elkjøp har 4. november som release.

Tror ikke den har kommet annet enn i elite konsollbundelen. Siste jeg leste fra major Nelson er at release den 27. Oktober er forbeholdt USA. Og at Europa vil få senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...