Gå til innhold

BF3 - Klasse-/våpentråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Metro gir vel ikke lange nok avstander til at HB er mye vits. det eneste det gjør er å gi deg mer rekyl der? Foretrekker å spille uten HB på CQB maps. tar heller flashlight for å spazze IRNV crowden.

 

Sant nok, men ettersom jeg hater Flashlight, og den både hjelper meg og avslører meg så vet jeg ikke hva jeg skal bruke....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Brukte Glock 17 suppressed helt til jeg fikk Glock 18 suppressed. Default er full auto, kan bytte til Single shot, og da er den jo i essens en glock 17 uansett. Høres dessverre ut som en ertepistol da :/

 

 

Er det bare jeg som foretrekker Iron sights på mange våpen? Liker f.eks. irons på AK74m og SU, men holo på M16/M4...Og jeg mistenker at det ikke kommer til å endre seg når jeg får låse opp US holo på dem heller...

Du er ikke den eneste

 

Jeg elsker iron sights på AEK, men bruker som oftets KOBRA RDS. Den som ser ut som en T på en måte. Det siktet er helt fantastisk!

 

Ellers bruker jeg mye AEK, AN-91, GC36, UMP, SCAR-H og SV 98. Bruker ikke LMG da de ikke tilfredsstiller mine gun 'n' run krav. De blir fort for upresise on the run... Jeg har også funnet ut at jeg foretrekker RPM i forhold til dmg i BF3. I BC2 var det motsatt og i BF2 var det treffsikkerhet/burst.

Lenke til kommentar

 

Jeg elsker iron sights på AEK, men bruker som oftets KOBRA RDS. Den som ser ut som en T på en måte. Det siktet er helt fantastisk!

 

Ellers bruker jeg mye AEK, AN-91, GC36, UMP, SCAR-H og SV 98. Bruker ikke LMG da de ikke tilfredsstiller mine gun 'n' run krav. De blir fort for upresise on the run... Jeg har også funnet ut at jeg foretrekker RPM i forhold til dmg i BF3. I BC2 var det motsatt og i BF2 var det treffsikkerhet/burst.

 

 

Hvis RPM er en foretrukket stat så ville jeg glant litt på F2000 om jeg var deg. Det er stort sett den eneste assault rifla du kommer billig unna med å kjøre heavy barrel.

 

Ja, det er cheese some bare rakkern, men faktumet er at den rager ganske høyt over de andre valgalternativene i verktøykassa di som assault.

 

Laseraktig treffsikkerhet, så og si ingen ulemper med HB, null rekyl, grei skade, sinnsyk skuddtakt, og forutsigbar egenspreding gjør den veldig, _veldig_ attraktiv. Du kan fint fyre av halve magasinet (selv på litt lengre hold), før du må begynne å klippe bygene, noe som igjen vinner duellene dine 9/10 ganger.

 

 

Hvis du synes det er for mye cheese å springe rundt med en portabel laserkanon, så kan jeg trygt anbefale 416 med vertikal, _uten HB_.

Med 3-skuddsbyger har den mange av de samme egenskapene som F2000, men skuddtakt og egenspreding er betraktelig dårligere.

 

Fordelen med 416 i spillet er at den drar "opp høyere", slik som mange AR15 platformer ofte gjør i spill (cs, MW osv). Treffbildet med korte byger blir da veldig lett å forutse.

Endret av Helmrik
Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er IRNV blitt som å sikte igjennom en gullfiskbolle? Før siste update har jeg spilt med PKP Pecheneg i ca 3 timer og har ca 620 kills, ALT pga IRNV. Etter updaten er IRNV totalt ubrukelig og uten IRNV føler jeg at heavy mgs er sheet.

 

Ellers så har jeg unlocka alt i alle klasser (er i level 46), men spiller mest som assault (og support fram til updaten). Favorittvåpenet var PKP, men nå er det AEK med ACOG, grip og hb og ikke minst .44 SCOPED!!! Hender jeg kjører runder kun med .44 scoped. 320 kills and counting :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...