Gå til innhold

The Gathering 2012-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Telenor arena må da være større enn Vikingskipet? Synes TG kunne vært der jeg.

 

Telenor arena klarer å vidt å eine seg som konsert arena.. neidakk.

 

Ok, er det akustikken du klager på da eller? Blir det feil klang for deg? Om man skulle fått inn fler, noe det er marked og interesse for så måtte man økt størrelsen. Hva gjør Telenor til et dårlig valg spør jeg da, for tilgjengelighet, plass og lokasjon virker for meg ganske ok?

 

Når det gjelder konserter: smale ganger, alt for få toaletter tilgjenngelig, dårlig lyd, ræva stoler..

 

Telenor Arena er mindre enn vikingskipet, hvor mange toaletter er det egentlig? Hvor mange dusjer er det der? + at Kandu har vell noen smarte avtaler sikkert ang ting og tang..

Lenke til kommentar

For de som ikke husker det ble det arrangert HW lan i Telenor Arena i 2006. Det var rundt 2k som deltok på lanet afaik.

 

http://www.hardware.no/sok/?query=hw-lan

 

Jeg var ikke der så jeg vet ikke hvordan det gikk, vet heller ikke hvorfor det ikke ble noe mer av det. Men hvis folk vil ha mer LAN er det en løsning å ha "TG" i Vikingskipet 2 ganger i året som DH har evt et lan på f.eks høsten i Telenor Arena.

Lenke til kommentar

eleNef: Var ikke akkurat Telenor Arena HWLAN05 og 06 ble arrangert i.

 

Etter åpningen i mars 2009 har Telenor Arena allerede blitt en ettertraktet arena for store underholdningsprogrammer. - http://www.telenorarena.no/index.php?l1=78&pageID=37

 

Det var problemer med dusjer - eller rettere sagt mangelen på de. Var dusjbrakke. Og videre så måtte strøm leveres av flere store aggregater utafor.

 

Hallen den gang var ikke godt egnet.

Lenke til kommentar

eleNef: Var ikke akkurat Telenor Arena HWLAN05 og 06 ble arrangert i.

 

Etter åpningen i mars 2009 har Telenor Arena allerede blitt en ettertraktet arena for store underholdningsprogrammer. - http://www.telenorar...l1=78&pageID=37

 

Det var problemer med dusjer - eller rettere sagt mangelen på de. Var dusjbrakke. Og videre så måtte strøm leveres av flere store aggregater utafor.

 

Hallen den gang var ikke godt egnet.

 

My bad. Men hvis det var mulig å arrangere LAN i en så liten hall burde vel ikke Telenor Arena være et problem? Idno jeg har ikke vært der som sagt.

Endret av eleNef
Lenke til kommentar
Diskutert om det er mulig å ha TG der, mtp på at det er mindre plass og færre dusjer enn i vikingskipet, går nok ikke det. Men en mindre LAN er noe annet.

 

jeg vil si det er ute av bildet i TG samenheng, men andre lan kan sikkert prøve seg.

 

men vikingskipet to ganger i året hadde jo vært mulig.

påske + slutten av sommerferien.

Lenke til kommentar

Norges varemesse: 46 900 m2 - fordelt på tre haller. om hallene er like store vil jo en hall være på 15633 som er større en vikingskipet. Kan bruke en hall til deltagere og en hall til soving og stands. Ang dusjer og dasser burde det ikke være noe problem å sette i midlertidige i hall 2.

Lenke til kommentar

TG blir ikke TG hvis det avholdes andre steder enn i Vikingskipet eller flere ganger i året. Litt av sjarmen er jo å glede seg til påsken, for da skal man til Hamar!

 

Jeg tror også flere av dere ikke helt skjønner hvor utrolig mye arbeid som ligger bak TG hvert år. Det er litt for optimistisk å mene at dette skal kunne gjøres dobbelt så fort.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...