Gå til innhold

The Gathering 2012-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men de hadde "bare" 13000 enheter i nettet sitt, så regner med en del av de 20000 er besøkende?

Og ellers, de klarte bare å bruke rett over 20Gbitt av linja si. TG tredobla det i år :p

 

Dreamhack er et stort e-sport event, The Gathering kan ikke sammenlignes en gang. Det er vanvittig mange som kommer til Dreamhack bare for å se på tournamentene, og alle de beste SC2 spillerene osv. kommer for å spille. Skulle ønske TG hadde samme status, og at de kjørte finalene på mainstage osv...

Lenke til kommentar

En egen hall til e-sports hadde vært kult! :cool:

 

Ja, tror ikke så mange progamers setter pris på den dundrende bassen de setter på midt i gamene...

 

derfor han skrev egen hall til e-sports, jeg forstod det ihvertfall som en separat hall til e-sport, Dreamhack er vel delt opp i en 4-5 haller?

Lenke til kommentar

En egen hall til e-sports hadde vært kult! :cool:

 

Ja, tror ikke så mange progamers setter pris på den dundrende bassen de setter på midt i gamene...

 

derfor han skrev egen hall til e-sports, jeg forstod det ihvertfall som en separat hall til e-sport, Dreamhack er vel delt opp i en 4-5 haller?

 

Ja, jeg skjønte det....

 

Dreamhack er delt opp i en rekke haller ja.

 

Angående:

 

http://www.gathering...naccurate-case/

 

Er de et lite problem? Er jo kjedelig å sitte sammen med en fyr som ruser seg på ulike måter.

Jeg vet ikke om det i media er en smule overdrevet.

 

Var det sånn at de som hadde ruset seg FØR tg også ble utestengt? :O

 

Nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...