Gå til innhold

The Gathering 2012-tråden!


Anbefalte innlegg

Jeg var der sist i 2003 og da slet jeg noe forferdelig med søvn, The Gathering ble en helt annen opplevelse med hotell. Det å få skikkelig søvn og dusj hver dag var en herlig opplevelse. Jeg drar neste år også, da skal vi også ha hotell. Man trenger sikkert ikke ha hver dag, men si 2-3 hotellnetter så gjør det en stor forskjell :) Pr hue blir det 400 kr natta, og da inkluderer det frokost. Jeg synes ikke det er noen upris!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får man sovet på TG?

Eller er de fleste våken i 48 timer før de heletatt får sovet?

Må være slitsom i så fall. Sove i telt er jo ikke gøy på denne årstiden. Da er det nok bedre med hotell.

 

Problemet med tette hodetelefoner får man nesten ørepropp opplevelse det er ikke behaglig over en viss stund. Vertfall den opplevelsen jeg har.

 

Hvis du skal sove må man neste legge seg klokka 2 for å få plass. Rundt 3 tiden er det bare de ulovlige plassene som er igjen, på de får du sovet omtrent 2 timer før det kommer noen å vekker deg.

Lenke til kommentar

Jeg finner det umulig å sove på TG, har prøvd et par år før men ikke klart å sove mere enn 30 minutter.

Skal nevnes at jeg har store problemer med å få sove til vanlig også.

Men etter som jeg bor 4-5 kilometer unna så drar jeg hjem for å sove. Klarte meg med overraskende lite søvn i år, 13 timer fordelt på to relativt like lange sove økter, natt til TG fikk jeg bare 2 timer søvn. Rart jeg klarte holde det gående, jeg trudde jeg hadde vokst fra muligheten til å klare meg med så lite søvn over flere dager.

Alle fire foregående år har jeg hatt tre sove økter, hver på 7-9 timer.

Lenke til kommentar

Jeg var der sist i 2003 og da slet jeg noe forferdelig med søvn, The Gathering ble en helt annen opplevelse med hotell. Det å få skikkelig søvn og dusj hver dag var en herlig opplevelse. Jeg drar neste år også, da skal vi også ha hotell. Man trenger sikkert ikke ha hver dag, men si 2-3 hotellnetter så gjør det en stor forskjell :) Pr hue blir det 400 kr natta, og da inkluderer det frokost. Jeg synes ikke det er noen upris!

 

hva gjorde du med utstyret da??? pc,tastatur osv blir lett og stjele når du er såpass lenge oppe

Lenke til kommentar

Jeg lar alt stå der og sier ifra til etpar stk på raden, spør "Er dere gutta her til morgenen? Gidder dere å se at ingen bøffer pcen min. Så tar man med seg mus tastatur osv om man ønsker det. De gutta rundt der jeg satt var ihvertfall svært hyggelige, det var de fleste andre jeg møtte også. Folk er generellt ålreite, så det var ikke noe jeg var redd for ihvertfall.

Lenke til kommentar

Har heller aldri vært redd for utstyr når jeg har vært borte en stund, selv når hele rekka er for å sove.

 

Når vi har kommet med bil har vi pleid å sove i den, men i år var det for kaldt så jeg sov bare plassen min. Det gjorde jeg også inntil vi kjørte opp selv. Har en veldig god stol, så jeg bare legger den bakover og tar på meg et godt headset. Fungerer greit, 6-8 timer søvn hver natt, spesielt greit er det når man er i silent zone.

 

Vurderer likevel motell/hotell sterkt til neste år. En skikkelig seng i stillhet, samt egen dusj... det er ikke akkurat å forrakte.

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Får man sovet på TG?

Eller er de fleste våken i 48 timer før de heletatt får sovet?

Må være slitsom i så fall. Sove i telt er jo ikke gøy på denne årstiden. Da er det nok bedre med hotell.

 

Problemet med tette hodetelefoner får man nesten ørepropp opplevelse det er ikke behaglig over en viss stund. Vertfall den opplevelsen jeg har.

 

Hvis du skal sove må man neste legge seg klokka 2 for å få plass. Rundt 3 tiden er det bare de ulovlige plassene som er igjen, på de får du sovet omtrent 2 timer før det kommer noen å vekker deg.

Vi la oss mellom halv fire og fem hver natt, og det var masse plass foran scenen hver gang.

Lenke til kommentar

eneste problemet jeg ser er hvis du legger fra deg mobilen på tastaturet så er det en liten sjanse for at noen vil ta den, men ellers ser jeg ikke noe grunn til å bekymre seg, spesielt ikke når man har hylle med bakplate, da kan man bare kaste alt av verdisaker bak skjermen :)

 

Bakplate er en uting, bruk heller hønsenetting som er finmasket! Da får man ventilasjon og stenger potensielle tyver ute :p

Lenke til kommentar

Hvilken mest populær spill bli spilt på TG?

Er det crysis, battlefield, call of duty som er mest populært i dag?

 

CS source/half life er nok mere eller mindre histrorie.

Hva går det mest i laptop, stasjonær og mac?

 

Angående tyveri, er det jo fordel å være litt fornuftig er neppe lurt å ha en ny pc til 25 000 kr og mobil til 6000 kr ligge alene når man sover eller ikke er i nærheten. Kanskje lurt å kjøpe lås til kabinettet og lenke maskinen til bordet.

Lenke til kommentar

Hvilken mest populær spill bli spilt på TG?

Er det crysis, battlefield, call of duty som er mest populært i dag?

CS source/half life er nok mere eller mindre histrorie.

Du finner folk som spiller langt eldre spill enn det. Det er enda enormt mange som spiller CS og CSS, og også mange som spiller de andre spillene du nevner. I år var det en Battlefield 3-compo arrangert av TG, men vanligvis arrangeres det også compoer i andre spill, enten av deltakere eller av sponsorer. Hva du vil spille er uansett helt opp til deg, og det er nesten 100% sikkert at en eller annen til også spiller det :)

 

Hva går det mest i laptop, stasjonær og mac?

Alt. Mange med laptop og mange med stasjonær maskin. Også en hel del med Mac, spesielt i Creativia.

 

Angående tyveri, er det jo fordel å være litt fornuftig er neppe lurt å ha en ny pc til 25 000 kr og mobil til 6000 kr ligge alene når man sover eller ikke er i nærheten. Kanskje lurt å kjøpe lås til kabinettet og lenke maskinen til bordet.

Dette har aldri vært et problem for meg, og har hørt om ytterst få tilfeller hvor noe faktisk har blitt stjålet. Selvsagt legger du ikke mobilen og lommeboka helt åpenlyst på plassen din, de kan en gjerne ta med seg. Ellers pleier det å gå fin-fint. Allier deg gjerne med de som sitter rundt deg, "SItter dere her til i morgen og kan se litt til plassen min?" etc. Folk er svært hyggelige og behjelpelige. :)

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Hvilken mest populær spill bli spilt på TG?

Er det crysis, battlefield, call of duty som er mest populært i dag?

 

CS source/half life er nok mere eller mindre histrorie.

Hva går det mest i laptop, stasjonær og mac?

CS:S og CS 1.6 går nok aldri bort, det var enda mange som spilte disse.

Noe det også var mye av var League of Legends, Heroes of Newerth, Starcraft 2 og World of Warcraft

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...