Gå til innhold

The Gathering 2012-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TG = Vikingskipet

Noe annet ville blitt feil.

Jeg er enig i at det ville føles rart.

5000 folk er nok, og de som vil får greit tak i billett så lenge de steller seg i kølotteriet.

Sett at det i år var, som sagt, enda 2300 mennesker i "kølotteriet" da det var utsolgt, betyr det at det er en hel del som ikke "får greit tak i billett."

Lenke til kommentar

Sett at det i år var, som sagt, enda 2300 mennesker i "kølotteriet" da det var utsolgt, betyr det at det er en hel del som ikke "får greit tak i billett."

 

Det var det ikke, det var folk som hadde stelt seg i kø etter at salget hadde startet. Alle jeg kjenner som faktisk var med i lotteriet, fikk seg billett eller hadde muligheten til det. GE fucka jo selvfølgelig opp slik at et par kompiser av meg ikke fikk tak i, siden de aldri fikk beskjed om at de var fremme i køen.

Lenke til kommentar

Sett at det i år var, som sagt, enda 2300 mennesker i "kølotteriet" da det var utsolgt, betyr det at det er en hel del som ikke "får greit tak i billett."

 

Det var det ikke, det var folk som hadde stelt seg i kø etter at salget hadde startet. Alle jeg kjenner som faktisk var med i lotteriet, fikk seg billett eller hadde muligheten til det. GE fucka jo selvfølgelig opp slik at et par kompiser av meg ikke fikk tak i, siden de aldri fikk beskjed om at de var fremme i køen.

Ah, er det ikke lotteri hele tiden, altså?

Uansett er det mulig at disse 2300 slenger seg inn i lotteriet neste år. Tallene fra i år tilsier i alle fall økt rift om billettene.

Lenke til kommentar

Man kan bli med i lotteriet en ukes tid før billettsalget starter, når salget starter så havner man da på en tilfeldig plass i køen, og etter det er det bare at standard køsystem.

Hm, dette med tilfeldig plass jeg tenker på.

 

Poenget er at etterspørselen er større enn det The Gathering nå stiller meg, så en evt. utvidelse som f.eks. egen hall for e-sport synes jeg høres fornuftig ut.

Lenke til kommentar

Poenget er at etterspørselen er større enn det The Gathering nå stiller meg, så en evt. utvidelse som f.eks. egen hall for e-sport synes jeg høres fornuftig ut.

 

TG overlever i dag, det er ikkje eit krav å dekke etterspørselen. Eg vil heller ha eit fantastisk TG for 5200 enn eit halvtastisk TG for 7000. Som nevnt i mitt førre innlegg, det er meir enn bordplass som skal til for å arrangere TG slik det virkar i dag.

 

Alle som har kjøpt billett til TG12 (med unntak av dei KANDU-frie billettane) har stemmerett ved KANDU si generalforsamling, som er ein gong til hausten, vanlegvis i oktober. Det er staden for å foreslå organisatoriske endringar av TG, som kvar det skal vere. Reis dit, delta i organisasjonen.

Endret av enixitan
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Poenget er at etterspørselen er større enn det The Gathering nå stiller meg, så en evt. utvidelse som f.eks. egen hall for e-sport synes jeg høres fornuftig ut.

 

TG overlever i dag, det er ikkje eit krav å dekke etterspørselen. Eg vil heller ha eit fantastisk TG for 5200 enn eit halvtastisk TG for 7000. Som nevnt i mitt førre innlegg, det er meir enn bordplass som skal til for å arrangere TG slik det virkar i dag.

 

Alle som har kjøpt billett til TG12 (med unntak av dei KANDU-frie billettane) har stemmerett ved KANDU si generalforsamling, som er ein gong til hausten, vanlegvis i oktober. Det er staden for å foreslå organisatoriske endringar av TG, som kvar det skal vere. Reis dit, delta i organisasjonen.

Hvorfor ikke kjempefantastisk for alle som vil? ^^ Jeg skal jammen ta del i organisasjonen! Takk! :)

Lenke til kommentar

Telenor arena må da være større enn Vikingskipet? Synes TG kunne vært der jeg.

 

Telenor arena klarer å vidt å eine seg som konsert arena.. neidakk.

 

Ok, er det akustikken du klager på da eller? Blir det feil klang for deg? Om man skulle fått inn fler, noe det er marked og interesse for så måtte man økt størrelsen. Hva gjør Telenor til et dårlig valg spør jeg da, for tilgjengelighet, plass og lokasjon virker for meg ganske ok?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan jo lure på hvor mange av de i køen som egentlig skulle ha billett?

Jeg var en av de som stod i kø da TG startet. Da i køen for tredje gang.

Jeg har gjort det som vane å gå rett i køen igjen etter at jeg har fått tak i billetter. Dette fordi hvis en kompis brått har lyst til å være med kan vi ha en mulighet til å kjøpe billetter igjen.

 

Når vi er inne på Telenor Arena. Hvordan er gulvarealet der kontra Vikingskipet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...