Gå til innhold

The Gathering 2012-tråden!


Anbefalte innlegg

Dreamhack og TG er to veldig forskjellige events. Dreamhack er nesten et rent e-sportsevent, mens TG sikter langt mer mot demoscenen. Det er en grunn til at den største finalen med tilhørende største premie på TG noen gang bare fikk auditoriumet til rådighet, mens samtlige kreative konkurranser ble tatt på scenen i beste tid på lørdag, som det alltid har blitt gjort. Så hva Dreamhack gjør betyr ikke at TG kan eller burde gjøre det. Hadde deltagerantallet betydd mye for TG hadde man gjort noe med det for lenge siden, det har vært utsolgt med tilnærmet 5000 deltagere i ganske mange år.

 

TG er ikke TG om det ikke avholdes i vikingskipet. Ikke siden '96.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dreamhack klarer jo å holde på to ganger i året, ser ikke helt problemet med to ganger i året.

 

Hvem er det som arrangerer dreamhack?

 

 

Jeg syntes det høres direkte grusomt ut å sitte i vikingeskipet på sommeren. Vi hadde det utrolig varmt i påsken i fjor, det var varmt nok!

Tg er tg, tg trenger ikke å prøve å bli dreamhack. Hvis man vil på slikt flere enn en gang, får man heller ta en tur til andre siden av grensa,

Endret av Estella!
Lenke til kommentar

Dreamhack klarer jo å holde på to ganger i året, ser ikke helt problemet med to ganger i året.

 

Påskeferien er eneste fellesferien i Norge, sett bort ifra juleferien som er for kort.

 

Dreamhack klarer jo å holde på to ganger i året, ser ikke helt problemet med to ganger i året.

 

Hvem er det som arrangerer dreamhack?

 

 

Jeg syntes det høres direkte grusomt ut å sitte i vikingeskipet på sommeren. Vi hadde det utrolig varmt i påsken i fjor, det var varmt nok!

Tg er tg, tg trenger ikke å prøve å bli dreamhack. Hvis man vil på slikt flere enn en gang, får man heller ta en tur til andre siden av grensa,

 

DreamHack AS. :)

Lenke til kommentar

Dreamhack klarer jo å holde på to ganger i året, ser ikke helt problemet med to ganger i året.

 

Påskeferien er eneste fellesferien i Norge, sett bort ifra juleferien som er for kort.

 

Dreamhack klarer jo å holde på to ganger i året, ser ikke helt problemet med to ganger i året.

 

Hvem er det som arrangerer dreamhack?

 

 

Jeg syntes det høres direkte grusomt ut å sitte i vikingeskipet på sommeren. Vi hadde det utrolig varmt i påsken i fjor, det var varmt nok!

Tg er tg, tg trenger ikke å prøve å bli dreamhack. Hvis man vil på slikt flere enn en gang, får man heller ta en tur til andre siden av grensa,

 

DreamHack AS. :)

 

Jeg har et forslag. Dersom vi vil ha et nytt stort dataparty, et annet tidspunkt enn påskeferien, hva med å samle en gruppe, å lage noe selv? Det er faktisk ikke umulig å få til noe slikt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Kommer kanskjelitt utenfra, men har nå fulgt med i det still. Kunne du utdype litt mer hvordan du tenker dette ZeRKoXZ? Hørtes ut som en morsom idé om man bare får med folk som er villige til å jobbe. Og mulig er det jo, TG startet jo på en lignende måte.

 

:)

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

Men helt seriøst, var på TG i år for første gang, og er det virkelig meningen at det skal være konstant musikkbråk ? Greit at man får sovei bråk osv, men det er jo sykt unødvendig at en retard skal drive og spille musikk klokka 3-7 om morran, når de fleste faktisk vil sove. Rett og slett unødvendig, Jeg sov i bilen og det funket overraskende bra, men altså hadde ikke vært noe problem å bare begrense musikken litt imellom visse tidspunkt ?!

Lenke til kommentar
zip,
DreamHack AS. :)
Jeg har et forslag. Dersom vi vil ha et nytt stort dataparty, et annet tidspunkt enn påskeferien, hva med å samle en gruppe, å lage noe selv? Det er faktisk ikke umulig å få til noe slikt.

 

tja, det er greiest og ta det igjennom KANDU, da de liksom er der for sånne ting.

men at vi drar igang og tar det sammen med KANDU kanskje?

 

hadde vært kjekt med en fra kandu her, eller kanskje starte en TG sommerlan tråd?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...