Gå til innhold

The Gathering 2012-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det mange som blei sjuke på/etter TG? Vi var 4 stk som reiste ilag og alle blei sjuke. Er nok høgare risiko for å bli sjuk når man lever under samme tak som 5000 andre i 4 dager :)

 

Vet at en del folk i crew ble syke, meg ink. Hadde gleda meg til en uke med å slappe av(ferie) etter tg, og var sengeliggende i så og si alle :hm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Merka at det var stor forskjell i temperatur rundt om i skipet. Grei regel var at det var kaldest på endene og varmest nær midten av skipet.

Jeg satt nært midten og det var til tider fælt, men det tok jo ikke lang tid før de luftet :-)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det er ingen problem å sove i skipet, bare vær oppe i 30 timer så sovner du uansett om du står eller ligger. :)

 

Problemet jeg fant var at kl. 6 på morran var alle sover plasser tatt, så jeg måtte legge meg ved podiet til en eller annen skole eller no', kl. 6.30, så etter en time med søvn ble vi vekt og det var på leit etter plass igjen, fant det i de ISKALDE soveteltene.

Lenke til kommentar

Problemet jeg fant var at kl. 6 på morran var alle sover plasser tatt, så jeg måtte legge meg ved podiet til en eller annen skole eller no', kl. 6.30, så etter en time med søvn ble vi vekt og det var på leit etter plass igjen, fant det i de ISKALDE soveteltene.

 

Yep, jeg hadde samme problemet den første natten, så derfor la jeg om døgnrytmen slik at jeg la meg rundt 1300 tiden da det var mange ledige soveplasser.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...