Gå til innhold

Desse spela gler vi oss til (PC, PS3, Wii, X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg siterer fra avsnittet om Trackmania 2:

"Nytt for dagaen er ein «Ghost»-modus som vil la deg sjå dei andre som spelar spelet, utan at du kan kollidere med dei. "

Nå er det en stund siden jeg har spilt Trackmania, men har ikke det bestandig vært slik at du ser alle uten at du kræsjer med de?

PS: Hva er dagaen?

Skrevet

På denne listen er det bare Uncharted jeg helt sikkert skal ha. Muligens Rage, men akkuratt nå frister det mer med Resistance 3 hvis jeg i det hele tatt gidder å kjøpe flere FPS spill. Catherine blir muligens et kjøp, men ikke til fullpris.

Skrevet

Assassin's Creed: Revelations

Battlefield 3

Batman: Arkham City

Dark Souls

FIFA 12

Forza Motorsport 4

Rage

The Elder Scrolls V: Skyrim

Uncharted 3: Drake's Deception

Å herregud. Har ikke tid til dette! :dontgetit:

Skrevet

Anno 2070 kommer vel ikke i år..?

Uansett, flott liste! Dette blir en brakhøst/vinter!! Ser mest frem til Might and Magic Heroes 6 og BF3, og Anno 2070 hvis det skulle komme i år da :D

Skrevet

Hvor fikk man vite at Swtor er satt til tredje kvartal?

Selv om de kanskje ikke har annonsert noen offisiell slipp-dato enda så peker absolutt alle tegn på at det vil komme en gang før jul i år.

Skrevet

Dere glemte en av de største da, Skyward Sword. Jeg vet at dette er spillene dere gleder dere til men skulle forsatt tro at et nytt Zelda spill skulle komme foran mange titler nevnt her...

Skrevet

Mykje snacks her. Om ein ikkje har utvida døgn med 32 timar i, så trur eg ein gjer lurt i å luke ut nokre titler som day 1-kjøp (for min del: Deus Ex: HR, Rage, BF3 og Skyrim) og heller la resten synke litt i pris før ein tek til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...