Gå til innhold

Desse spela gler vi oss til (PC, PS3, Wii, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er veldig overrasket over at hverken The Legend of Zelda: Skyward Sword, Xenoblade eller Super Mario 3D Land er med her, men det viser vel kanskje bare igjen hvilket publikum gamer.no ønsker å tekkes?

 

Ellers er det rikelig med bra spill på listen, og for min egen del er det vel Skyrim jeg ser mest frem til av disse, men også Uncharted 3, Heroes 6, Catherine, El Shaddai, Dark Souls, Assassins Creed: R og Jurrassic Park er spill jeg forhåpentligvis skaffer meg billig en gang neste år eller senere om jeg skulle finne plass til det på en allerede stappfull spilleliste :)

 

Se også opp for Crusader Kings 2!

Lenke til kommentar

Er veldig overrasket over at hverken The Legend of Zelda: Skyward Sword, Xenoblade eller Super Mario 3D Land er med her, men det viser vel kanskje bare igjen hvilket publikum gamer.no ønsker å tekkes?

 

For ikke å nevne Kid Icarus: Uprising, Star Fox 64 3D, Cave Story 3D, Doctor Lautrec og Harvest Moon: Tale of two cities, for å nevne noen. Men håndholdte spill teller vel ikke... ermm.gif

Lenke til kommentar

Er veldig overrasket over at hverken The Legend of Zelda: Skyward Sword, Xenoblade eller Super Mario 3D Land er med her, men det viser vel kanskje bare igjen hvilket publikum gamer.no ønsker å tekkes?

 

For ikke å nevne Kid Icarus: Uprising, Star Fox 64 3D, Cave Story 3D, Doctor Lautrec og Harvest Moon: Tale of two cities, for å nevne noen. Men håndholdte spill teller vel ikke... ermm.gif

 

Mangler storspill som for eksempel Deus Ex også, og masse annet, så er nok ikke det.

Lenke til kommentar

På denne listen er det bare Uncharted jeg helt sikkert skal ha. Muligens Rage, men akkuratt nå frister det mer med Resistance 3 hvis jeg i det hele tatt gidder å kjøpe flere FPS spill. Catherine blir muligens et kjøp, men ikke til fullpris.

Hvis du i det hele tatt orker og kjøpe flere FPS spill?

 

 

Det er jo FPS som er mest utfordrendes..

 

 

Jeg prøvde WoW, og forsaken world. Avinstallerte etter 10 minutter, for enkelt...

 

Er ikke det morroa med spill? At det utfordrer deg??

Lenke til kommentar

Er veldig overrasket over at hverken The Legend of Zelda: Skyward Sword, Xenoblade eller Super Mario 3D Land er med her, men det viser vel kanskje bare igjen hvilket publikum gamer.no ønsker å tekkes?

 

 

Tenkte på det samme, men Xenoblade var på listen over august utgivelser, og fikk en del oppmerksomhet der. Både Zelda og Mario er satt til 4 kvartal, og kommer nok nærmere Jul, så muligens gamer tenkte at de passet bedre på en liste som tar for seg vinterens lanseringer. Likevel er jeg enig i at de nevnte spillene burde vært nevnt, særlig med tanke på at det ikke er et eneste Nintendo spill her ellers.

 

 

 

Det er jo FPS som er mest utfordrendes..

 

 

Jeg prøvde WoW, og forsaken world. Avinstallerte etter 10 minutter, for enkelt...

 

Er ikke det morroa med spill? At det utfordrer deg??

 

Jeg har forsåvidt ikke noe imot en utfordring, men det er ikke derfor jeg spiller nei. For meg er innlevelse, fantasifulle oppgaver, historie og et kult variert gameplay langt viktigere enn å få en beinhard utfordring. Hvis jeg vil utfordre meg selv gjør jeg det heller på en litt mer ...ja givende arena som kan gi meg en mer nyttig erfaring også ellers i livet.

 

Det er uansett ikke kun FPS som kan gi deg store utfordringer. Prøv litt strategi, simulator eller fightingspill du.

 

I mange spill kommer heller ikke utfordringene øyeblikkelig, men først litt senere i spillet. Dermed er det en tabbe å avinstallere spillet bare fordi det er enkelt de første 10 minuttene.

 

Jeg regner dessuten med at du snakker om muliplayer FPS, fordi enspiller FPS-ene i dag er jo knapt nok særlig utfordrende.

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

Hvis du i det hele tatt orker og kjøpe flere FPS spill?

 

 

Det er jo FPS som er mest utfordrendes..

 

 

Jeg prøvde WoW, og forsaken world. Avinstallerte etter 10 minutter, for enkelt...

 

Er ikke det morroa med spill? At det utfordrer deg??

Blire som å si at MOBA er lette spill med lavt skilltak når en kun prøver LoL eller en cheesy (lett) hero i HoN.

 

En må også skille MMORPG i to sjangre - sandbox og themepark. Themepark er som det høres ut, aktiviteter hvor alle i utgangspunktet er venner om de er like (samme rase og slikt), mens sandbox er mer fritt hvor spillere styrer mye mer av miljøet og er ikke nødvendigvis beskyttet av maskiner, spill som Darkfall og Eve.

 

Av FPS som blir gitt ut, ihvertfall de siste to åra, så har fåtall faktisk klart å gripe tak i meg. Alt er blitt generalisert til ironsight, regenerende helse, lineære miljøer og alle slike "press X to see awesome scene" blir tilgitt ved at "jeg vil se historien, ikke kjempe mot en boss i 30 min".

 

Trenden har blitt slik at for å bli underholdt av et psill trenger en ikke lenger å overkomme utfordringer, men heller få et falskt inntrykk av progresjon med for eksempel mange tall som popper opp, teite killstreaks, perks, levler og alt som har skjedd etter fps ble populærisert på konsoller.

 

Så av den listen er det kun BF3 jeg kan se frem til, men fortsatt potensiale til å skuffe stort. Savner også at Natural Selection 2 nevnes, sammen med Red Orchestra 2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...