Gå til innhold

Utviklerdagbok: The Secret World #2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konseptet ser meget bra ut, men klarer ikke å bli overbevist over de store mengder skuffelser som har dukket opp i spillverdenen de siste to åra. Alle har lovet revolusjonerende [ting] eller grensesprengende [tang], men så fort spillet har kommet så har det vært kjedelig og rett og slett meget skuffende.

 

Så jeg håper at de faktisk går for noe unikt gameplayaktig og ikke "vi lager en wow-killer!!".

Lenke til kommentar

Der jeg tror TSW kan lykkes er i større valgmuligheter når det kommer til quests og utforskning av verdenen. Det vil være mye mindre lineært enn det som er vanlig. I tillegg tror jeg spillet vil være veldig stemningsfullt med full voice-acting og interessante quests med et snev av mysterie.

 

Det tekniske tror jeg blir veldig solid og fordi det kun blir f.eks en PvE server for Europa, så tror jeg det vil være veldig lett å finne folk å queste sammen med når det passer seg. Soliditeten kommer rett og slett av at den bruker den oppgraderte AoC-enginen som de brukte når de lanserte AoC som F2P og fikk inn 300.000 nye spillere.

 

Angående gameplayet, så vil de ha et system med 7 aktive + 7 passive skills som samtidig som det er lett å lære å bruke (begrenset antall hurtigtaster), så skaper det utrolig mange forskjellige karakterer, når det er snakk om 500 skills man kan sette sammen.

 

De har også klart å få et system hvor man ikke må stå i ro mens man caster spells o.l., noe jeg ser på som veldig positivt. Det negative for min del er auto-targetting, får se hvordan det blir.

 

Stort sett, så er det et spill jeg ser fram til. ;)

Lenke til kommentar

Der jeg tror TSW kan lykkes er i større valgmuligheter når det kommer til quests og utforskning av verdenen. Det vil være mye mindre lineært enn det som er vanlig. I tillegg tror jeg spillet vil være veldig stemningsfullt med full voice-acting og interessante quests med et snev av mysterie.

 

Det tekniske tror jeg blir veldig solid og fordi det kun blir f.eks en PvE server for Europa, så tror jeg det vil være veldig lett å finne folk å queste sammen med når det passer seg. Soliditeten kommer rett og slett av at den bruker den oppgraderte AoC-enginen som de brukte når de lanserte AoC som F2P og fikk inn 300.000 nye spillere.

 

Angående gameplayet, så vil de ha et system med 7 aktive + 7 passive skills som samtidig som det er lett å lære å bruke (begrenset antall hurtigtaster), så skaper det utrolig mange forskjellige karakterer, når det er snakk om 500 skills man kan sette sammen.

 

De har også klart å få et system hvor man ikke må stå i ro mens man caster spells o.l., noe jeg ser på som veldig positivt. Det negative for min del er auto-targetting, får se hvordan det blir.

 

Stort sett, så er det et spill jeg ser fram til. ;)

Hvordan vil auto-targetting funke?

 

Ser utrolig lovende ut! :dribble:

Lenke til kommentar

Hvordan blir det med våpen? Ser at vanlige skytevåpen er med, men hvordan kan en oppgradere karakterene sine da? Ei rifle er ei rifle, får ikke ei rifle som gjør mere skade enn andre. hvis ikke de gir forskjellige kaliber eller andre typer våpen, f.eks SMG/HMG osv..

 

Edit: fant noe selv:

When skillfully used, guns can be devastating at tearing apart demonic foes. It has even been rumored that guns equipped by those suitably gifted in the occult don't require ammunition.
Så på en måte bruker man "magi" for å gjøre mere skade med et vanlig våpen. Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Vist eg ikkje for vere i norge, så speler eg ikkje spelet... enkelt og greit... forsto det slik at eg berre for vere i england, kina og usa?

 

De tre hovedbyene der spillerene starter er der, man kan dra andre steder også. Men siden det er "bare kjente landemerker" som er i fokus, er det tvilsomt at Norge er med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...