Gå til innhold

Utviklerdagbok: The Secret World #2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gief troll i Norge jeg kan drepe.

This!

Om det ikke er noe a la trolljegerne her så blir jeg skuffa!!!

 

Men på den litt mer seriøse siden;

Dette er standard funcom-prat. Masse store ord om hvordan de ønsker at spillet skal være men lite om hva spillet faktisk er.

Syns trolljegeren konseptet er genialt! Warcraft + mange andre har så standariserte "amerikanske" troll, det er jo dei norske som er dei skikkelige! Det blir som vikinger med horn på hjelmane... får frysningar bare av å tenkje på dei.

 

Men det som hadde vert enda kulare er å springe rundt som eit troll og drepe sauer, andre troll og kristne mens ein må gjømme seg for sola! Tenk på alle dei forskjellige dyra i nordisk folketro. Skognisser, fjøsnisser, fjellnisser (noen som har lest "Den store nisseboken"?), dverger, alver, nøkker, troll (fjell / skog / hav troll med forskjellige størrelser og antall hoder) og skrømt.

 

Secret World og Dark Millennium kommer til å bli awesome!

Gleder meg! Det er interessant med Dark Millennium at det ser ut til å vera ein type tredje person skytespel.. ser det vertfall ut til i traileren.

Lenke til kommentar

Vist eg ikkje for vere i norge, så speler eg ikkje spelet... enkelt og greit... forsto det slik at eg berre for vere i england, kina og usa?

 

De tre hovedbyene der spillerene starter er der, man kan dra andre steder også. Men siden det er "bare kjente landemerker" som er i fokus, er det tvilsomt at Norge er med.

Blir nok mest sannsynlig norge med der ett sted. de har hatt så mye fokus på amundsen at det halve kunne vært nok. Forestiller meg at vi får minst ett mørkt eventyr dypt inne i glemte norske fjorder. MED TROLL :DDDDD

Lenke til kommentar

Hvordan blir det med våpen? Ser at vanlige skytevåpen er med, men hvordan kan en oppgradere karakterene sine da? Ei rifle er ei rifle, får ikke ei rifle som gjør mere skade enn andre. hvis ikke de gir forskjellige kaliber eller andre typer våpen, f.eks SMG/HMG osv..

 

Som du sa, større kaliber er mer skade. Kunne også hatt forskjellige kuler. Noen kuler er designet for å gjøre stor skade på personer mens andre er bedre mot armor. Videre kunne magiske kuler funket. Våpen har også forskjellig accuracy, range, og kuler skutt i sekundet (DPS). Videre kannoen våpen være AoE mens andre er singel target. Også burde det vel være mulig å få magiske våpen som gjør mer skade på megisk vis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...