Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

''How much of 99% pure nicotine do you need for each hollow point bullet?

 

Given that 2 drops (I would probably go with 3 or 4 if enough room in projectile) is

enough for each lethal dose/bullet you would need :

 

10 magazines (28 bullets whereas 14 are chemical): 14 x 10 magazines = 140 bullets

140 bullets x 2 drops = 280 drops

A "metric" drop = 0,05 ml (50 μL)

280 drops x 0,05 ml = 14 ml

 

0,10 ml = aprox 50 mg of pure nicotine which is almost the LD50 doze for a 75 kg

individual (40-60 mg).

 

In other words; in order to create 140 nicotine bullets containing 50 mg of nicotine you

would need to aquire 14 ml of pure 99% nicotine. You then inject 0,10 ml of nic using a 1

ml syringe w. needle and then plug the bullet. ''

 

Litt lengere ned

''Factors which will increase your chances for successfully ordering/receiving

pure nicotine and other chemicals:

 

Register a company; not necessarily a corporation, but a less significant/expensive

judicial entity. The name of the company should be chosen based on a tactical

assessment. F example something with geo, farm, pharmaceutical, laboratories, research

or perhaps something relating to mining etc.''

Endret av MongoMan
Lenke til kommentar

Lurer på hvilken del hans kompanjon i Geofarm har i dette (Kristoffer Danielsen) ? De har vel aldri dyrket noe som helst?

 

http://d.pr/wUWv

 

De er også så frekke at de har en Facebookside https://www.facebook.com/event.php?eid=166957000044018

 

kommentarene snakker for seg selv:

 

Malin Krüger

Hur många polisförklädda norrmän krävs det för att döda 84 personer på ett politiskt sommarläger?

for ca. en time siden · Liker ·

Kristoffer Danielssen liker dette.

 

Per-Olav Henriksen Tosk

for ca. en time siden · Liker · 6 personer

 

Kristoffer Danielssen ‎1, de andra skruvar i glödlampan med mera

for 26 minutter siden · Liker

 

Linn Cesilie F dere er syk i hodet!!!!!!!!!!!!!!!

for 17 minutter siden · Liker · 1 person

 

Mari Olsvik Klokk jævla svenska

for 5 minutter siden · Liker

 

Sykt, den første linken med han fyren, har samme sitat som mistenkte sin twitter profil

 

Hele den profilen blei debunka som fake en god del sider bak her, er bilder av en random fyr på stranda i USA, og han ble ikke medlem i selskapet før flere timer etter eksplosjonen. Så det er bare noen kids som prøver og trolle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er så takknemmelig for at jeg er i live, og jeg takker alle som reddet livet mitt. Jeg hadde englevakt. Tusen takk. Fatter det ikke. Er i sjokk. Uvirkelig, han kunne like gjerne drept meg.

 

Kondolerer så mye til alle kjente og pårørende. Dere har alle mine tanker. Håper jeg treffer deg igjen, kompis.

Lyst til å dele din historie?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

At Lippestad tør å forsvare en landsforræder... Mine tanker om Lippestad blir ikke akkurat mer positiv...

Noen måtte forsvare ham, så ikke gå løs på Lippestad.

 

Lippestad forsvarer også her våre juridiske prinsipper. Mannen skal stå tiltalt foran vår domstol, og han skal dømmes i en rettferdig rettssak. Det er slik vi vinner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

sjuk sjuk mann.. om media dreier dette til og være ett utfall pga online gaming blir jeg sur.

 

Haha, etter skolemassakren i tyskland hvor en 17 år gammel gutt skjøt folk så prøvde de og gjore Airsoft, Paintball og Lasertag ulovlig :dontgetit:

 

Selv om det ikke fantes noen beviser for at han faktisk hadde gjort noen av aktivitetene. Spesielt Paintball som har 18års grense i tyskland.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er så takknemmelig for at jeg er i live, og jeg takker alle som reddet livet mitt. Jeg hadde englevakt. Tusen takk. Fatter det ikke. Er i sjokk. Uvirkelig, han kunne like gjerne drept meg.

 

Kondolerer så mye til alle kjente og pårørende. Dere har alle mine tanker. Håper jeg treffer deg igjen, kompis.

 

Var du på Utøya?

Ja, var vel en av de som var mest heldig. Lå under ei seng i et hus sammen med 50 andre. Uvirkelig. Har ikke ord.

 

Og tusen takk, dere.

 

jeg har kun lest i manifestet og sitter her og er kvalm og har det helt jævlig. Jeg kan ikke engang tenke meg hvordan dere som var der har hatt det. Det er mørke tider nå, men jeg håper så inderlig at vi som nasjon kan komme styrket ut av dette på en eller annen måte.

Lenke til kommentar

Disse nicotine filled hollow point bullets slår meg som merkelige

 

Finnes det noe bevis for at de faktisk ville ha fungert? Har snakket med noe våpen karer som overhodet ikke kan se for seg at det ville fungert. Ser også for meg at hvis man praktisk kunne fylle kuler med gift så ville det ha vært litt mer utbredt..

Lenke til kommentar

Det er en veldig trist hendelse dette, men tror det er viktig også at ikke alle forumfolk leker inspector gadget.

 

Det er selvfølgelig flott at folk vil hjelpe, men la nå politiet gjøre jobben sin, da de sikkert har sittet på dette manifestet en stund, ihvertfall fått vite om det i avhøret.

 

Så ja, bare ikke spam ned politiet tips telefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...