Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har vi allerede fått en slags uttalelse fra dritten og vi har nok ikke hørt siste ord fra han.. Er det noen som er interessert i å høre hva han har å si?

Ja, faktisk. Det vil være interessant å høre hvordan han forsøker å rettferdiggjøre det han har gjort. Advokaten sa at han ikke erkjenner straffeskyld, så jeg er egentlig litt spent på å se hvordan denne fyren kommer til å forklare seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å herregud, har dere sett videoen fra den personen som ligger skadet og stønner i oslo? Var nok en av de som døde, tror vedkommende ble dekket til senere.

Ja, den er jævlig. :|

 

Nei?

Jo, jeg finner det jævlig.

 

Ja, det skjønner jeg. Vet ikke helt hvorfor jeg skreiv "nei?". Da jeg skreiv noe annet først, også redigerte. Beklager om jeg støtet deg.

 

Hvor er denne videoen?

Ah, ingen fare.

 

Den snurrer og går på TV2 nå og da. Skjønt, i det siste har jeg vel egentlig bare sett videoen med Adrian på sykehuset.

Lenke til kommentar

noen som vet om det er mulig å få lastet ned videon, skulle ha sendt den til samboer, men hu har en ipad og flash støttes jo så klart ikke

 

http://rutube.ru/tracks/4657293.html?confirm=7e604200a2b828755d21062ce14d2dc7&v=42aa5acf77075010

 

Faen for en trist video, klarer vanligvis å koble helt av på trening, men klarte faktisk ikke å tenke på annet en det som har skjedd i dag. Måtte Anders Behring brenne i helvette.

Lenke til kommentar

Et tragisk kapittel er skrevet i norsk historie, mine tanker går til de pårørende og alle andre involverte! Jeg har de siste timene skummlest litt i dette såkalte manifestet og klarer ikke å sette ord på det jeg ser! Detaljert, sinnsykt og svært skremmende!

 

Utdrag fra ABB`s "CV":

 

Name of your primary weapon: Mjöllnir

Name of your side arm: Gungnir

Lenke til kommentar

Er det tinghuset Anders skal snakke i? Kan en av de to bombene som mangler, være der? I boken skriver han at han skal framme sitt svada i en retssal, eller rettsystemet.

 

Om noen kan finne sitatet, post det her og advar politiet.

Området rundt vil nok bli svært nøye sjekket og finkjemmet etter noe slikt du, så ingen fare - drittsekken skal ikke dø som noen martyr :)

Lenke til kommentar

Alle tanker går til pårørende, ofrene og de som har bidratt. Fantastisk å se så stor støtte av det norske folk, og alle ser ut til å bidra med et eller annet enten det er symbolsk eller praktisk.

 

Jeg tenker også på de pårørende ved gjerningsmannens side. De uskyldige lider også med oss, og navnene deres er merket for livet.

 

Dette er en oppvekker for oss alle sammen om hvor uheldig, brutal, hårfin og grusom skillen mellom liv og død kan være. At han/hun som sitt ved siden av oss å bussen har et fullverdig liv og like gjerne kunne vært del i episoden på fredag. Nordmenn har fått rykte på seg for å være kalde, kyniske og lite imøtekommende. Men jeg synes det vi ser av solidaritet og samhold, støtte og humanitet av det norske folk vitner om noe annet. Alikevel må vi ta med oss dette inn i hverdagen når den kommer, og fortsette å vise denne type engasjement for menneskeverd og medmenneskelighet.

 

Har vært en tung og stille dag på jobben i dag. Dette har rystet alle.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Er det tinghuset Anders skal snakke i? Kan en av de to bombene som mangler, være der? I boken skriver han at han skal framme sitt svada i en retssal, eller rettsystemet.

 

Om noen kan finne sitatet, post det her og advar politiet.

Området rundt vil nok bli svært nøye sjekket og finkjemmet etter noe slikt du, så ingen fare - drittsekken skal ikke dø som noen martyr :)

 

Han nevner noe med at folk burde ha noen på innsiden av politistyrken. Kanskje han har det?

Lenke til kommentar

Er det tinghuset Anders skal snakke i? Kan en av de to bombene som mangler, være der? I boken skriver han at han skal framme sitt svada i en retssal, eller rettsystemet.

 

Om noen kan finne sitatet, post det her og advar politiet.

 

Sitter med en ekkel følelse at denne syke mannen har flere overraskelser på lur.. men hva gjenstår å se...

 

Politiet virker svært skvettne og i følge manifestet virker det jo ikke som han er alene med med i en gruppe, en orden...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Han nevner noe med at folk burde ha noen på innsiden av politistyrken. Kanskje han har det?

Ingenting ville overrasket meg, men samtidig som det er sagt han er den som kan få det til.. La oss håpe at mye av det som skrives der, er nettopp det, skriverier..

 

I utgangspunktet skal det vel vanskelig la seg gjøre å få tak i politiuniformer? Uansett så har han planlagt dette over ufattelig lang tid og har hatt god tid til å eventuelt få laget en som ligner. Er altfor tidlig å spekulere i om han har hatt medhjelpere i politiet, men det er en skremmende tanke at mye av det han skrev i manifestetet samsvarer med det som har skjedd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...