Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Det er noe som slår meg. Han har erkjent de faktiske forhold, i følge forsvarer Lippestad (VG + NRK), men Lippestad sier ikke at han har erkjent straffeskyld.

 

Kan det bety at han mener det han har gjort egentlig ikke er kriminelt? I så fall er det et interessant poeng for å forstå hans tankegang.

Sett i lys av avsnittet fra manifestet om valg av advokat, så ser det ut til at de to aksjonene var for både å få "heltestatus", men enda viktigere å sette scenen for rettsaken som et middel til å fremme ideologien sin.

Det kan nok stemme.

 

Kom over en debattant på SOL for noen år siden med nicket "Jokke". Han hyllet Ole Nicolai Kvisler. Tør ikke tenke på hva han nå sikkert mener om Breivik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bare meg, eller virket det nesten som om Lippestad fryktet klienten sin? Virket nesten som om han angret på at han takket ja da han ble spurt om dette.

kanskje ikke så rart, den mest upopulære mannen siden Quisling, og Lippestad vet jo ikke hva denne mannen kommer til å gjøre når retssaken en gang starter, kan jo bli en farse hvor vi hører på hans synspunkter på samfunnet

 

Joda, men det er en jobb han har tatt frivillig like fullt. Var ikke det jeg mente, virket mer som om han etter å ha møtt Breivik var tilnærmet sjokket ovet hvor syk denne mannen var.

 

Mulig jeg innbiler meg ting.

Sånn å forstå ja. vel etter å ha lest deler av manifestet, så ville jeg å hatt problmer med å sitte ved siden av ham i flere timer. ville fått hetta antagelig

Lenke til kommentar

 

 

Joda, men det er en jobb han har tatt frivillig like fullt. Var ikke det jeg mente, virket mer som om han etter å ha møtt Breivik var tilnærmet sjokket ovet hvor syk denne mannen var.

 

Mulig jeg innbiler meg ting.

Det er nok ikke usannsynlig. De sier jo at han skal ha utlevert ganske mye informasjon under avhørene og det kan ikke være lett å skulle være avhører og forsvarer da..

Lenke til kommentar

Antageligvis bare fantastisk som i stort/enormt.

 

Antageligvis så har han blitt fortalt om omfanget og lyst opp, han synes dette er fantastisk og han har oppnådd mye av det han ville. Jeg tror også det er derfor han ser forferdelig utilpass ut. Han vet at han skal forsvare en livsfarlig sosiopat som koser seg over oppmerksomheten og omfanget av det han utrettet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...