Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Hvis han kjøpte 6 tonn kunstgjødsel og brukte rundt 900 kg i bomba si (tror oppskriften er ca 95 vektprosent kunstgjødsel) så mangler det 2100 kg. Dette kan sikkert forklares med prøveoppskrifter, prøvebomber, gjødsling av jorder (i et forsøk på å skjule det han gjorde) osv. Finnes kanskje mer sprengstoff på låven hans, som ikke er medregnet i de 3 tonnene de fant på utsida.

Naboene reagerte på at han kjøpte så mye, men ikke spredde noe utover jordene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor faen er blitt av de resterende tonnene som ABB ikke brukte? Hvis han bruke 500 kg i bomben og politiet fant 3 tonn, da mangler det jo 2,5 tonn?

Det er bare spekulasjoner på mengden han brukte i bomben, 500 kg er ikke et sikkert tall. Hva han har gjort med de resterende 2,5 tonnene kan man bare spekulere i. For alt man vet er det ønsket hans.

 

 

Håper forøvrig folk har vett til å bruke det virkelige navnet hans, ikke gi han et klengenavn.

Lenke til kommentar

Jo mer jeg tenker på dette jo mer forferdelig fremstår det, og jeg føler ikke at jeg enda helt har klart å forstå hvor fælt det var. Nesten hvert eneste minutt jeg ikke har noe å gjøre begynner jeg å tenke på det som har skjedd. Uff

 

On the bright side, så har jeg feiret bursdag til pappa og søster i dag sammen med noen venner, og det skapte et fint avbrekk, og i morgen får vi 7 nye kyllinger :)

Ta ekstra godt vare på kyllingene!

Lenke til kommentar

Lurer på hvilken del hans kompanjon i Geofarm har i dette (Kristoffer Danielsen) ? De har vel aldri dyrket noe som helst?

 

http://d.pr/wUWv

 

De er også så frekke at de har en Facebookside https://www.facebook.com/event.php?eid=166957000044018

 

kommentarene snakker for seg selv:

 

Malin Krüger

Hur många polisförklädda norrmän krävs det för att döda 84 personer på ett politiskt sommarläger?

for ca. en time siden · Liker ·

Kristoffer Danielssen liker dette.

 

Per-Olav Henriksen Tosk

for ca. en time siden · Liker · 6 personer

 

Kristoffer Danielssen ‎1, de andra skruvar i glödlampan med mera

for 26 minutter siden · Liker

 

Linn Cesilie F dere er syk i hodet!!!!!!!!!!!!!!!

for 17 minutter siden · Liker · 1 person

 

Mari Olsvik Klokk jævla svenska

for 5 minutter siden · Liker

 

Sykt, den første linken med han fyren, har samme sitat som mistenkte sin twitter profil

Lenke til kommentar

Jeg er så takknemmelig for at jeg er i live, og jeg takker alle som reddet livet mitt. Jeg hadde englevakt. Tusen takk. Fatter det ikke. Er i sjokk. Uvirkelig, han kunne like gjerne drept meg.

 

Kondolerer så mye til alle kjente og pårørende. Dere har alle mine tanker. Håper jeg treffer deg igjen, kompis.

Godt å høre. Et lyspunkt i mørket.

Lenke til kommentar

Jeg er så takknemmelig for at jeg er i live, og jeg takker alle som reddet livet mitt. Jeg hadde englevakt. Tusen takk. Fatter det ikke. Er i sjokk. Uvirkelig, han kunne like gjerne drept meg.

 

Kondolerer så mye til alle kjente og pårørende. Dere har alle mine tanker. Håper jeg treffer deg igjen, kompis.

 

Var du på Utøya?

Lenke til kommentar

 

 

Sykt, den første linken med han fyren, har samme sitat som mistenkte sin twitter profil

 

Har vore påpeikt her tidlegare at den facebookprofilen er fake.

Profilbileta er henta frå ei random side av ein kar på ei strand.

 

Berre ein eller annan nisse som vil ha det "moro" med ein sak som dette. Heilt ufatteleg!

Lenke til kommentar

Jeg er så takknemmelig for at jeg er i live, og jeg takker alle som reddet livet mitt. Jeg hadde englevakt. Tusen takk. Fatter det ikke. Er i sjokk. Uvirkelig, han kunne like gjerne drept meg.

 

Kondolerer så mye til alle kjente og pårørende. Dere har alle mine tanker. Håper jeg treffer deg igjen, kompis.

Fantastisk å høre du har det bra, etter omstendighetene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...