Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Target practise is likely going to be a problem for many people in certain countries (urban

Europeans like us, ouch:). Consider taking a vacation to a country where you are able to

train in marksmanship or join a gun club. Simulation by playing Call of Duty, Modern

Warfare is a good alternative as well but you should try to get some practise with a real

assault rifle (with red point optic) if possible.

 

Fra side 889.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra twitter "Seven year old children had summer jobs collecting bottles at Utøya. At least two reported killed. #osloexpl". Jeg har ikke ord. Hvis dette stemmer.. herregud.

 

Det der får bare ikke lov til å stemme, det kan ikke stemme!

Det har nå ihvertfall fått en voksen mann på gråten, det her er så jævla grusomt

Endret av McHalvorsen
Lenke til kommentar

Jeg er så takknemmelig for at jeg er i live, og jeg takker alle som reddet livet mitt. Jeg hadde englevakt. Tusen takk. Fatter det ikke. Er i sjokk. Uvirkelig, han kunne like gjerne drept meg.

 

Kondolerer så mye til alle kjente og pårørende. Dere har alle mine tanker. Håper jeg treffer deg igjen, kompis.

 

Var du på Utøya?

Ja, var vel en av de som var mest heldig. Lå under ei seng i et hus sammen med 50 andre. Uvirkelig. Har ikke ord.

 

Og tusen takk, dere.

 

Jeg håper virkelig at du og de andre klarer å bearbeide sjokk/sorg på en god måte og at dere kommer dere ut av dette uten noe særlige psykiske problemer.

 

Jeg var personlig i nærheten av bomben når den sprang, og jeg hadde vurdert flere ganger å dra til Utøya. Bare de tankene gir meg frysninger. For å være ærlig kan jeg ikke helt forstå hvor fælt det må ha vært.

 

Glad for at det gikk bra med deg og lykke til videre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...