Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Det er helt forstålig. :)

 

 

 

Med tanke på at det er flere der ute som ikke er villig til å "blåse" en formue på en skikkelig gaming rigg så holder PS3 eller X360 lenge.

Det er vanlig å ikke blåse formuer. Man betaler heller som normalt.

 

Når det kommer til å kjøpe pc eller ikke, er det anbefalt. Det er en veldig billig hobby, og du får mer ut av det enn en fiskestang til 100k.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det er vanlig å ikke blåse formuer. Man betaler heller som normalt.

 

Når det kommer til å kjøpe pc eller ikke, er det anbefalt. Det er en veldig billig hobby, og du får mer ut av det enn en fiskestang til 100k.

 

Hvem sa at en "formue" måtte være 100k? En "formue" i Hardware-verdenen kan vær alt fra 10-50k. Å bruke mer enn så er unødvendig.

Anyways, når har du verken fast inntekt eller peil på hva som er vanlig å få i lønn. Ikke forvent deg at alle tjener like bra, derfor kan det være vanskelig for enkelte å få seg en skikkelig Gaming-PC som er f.eks noen lunde grei eller top notch. Om dem må bruke halve mndslønna si på god rigg fremfor mat og klær så tror jeg neppe dem velger PC'en. Ta til betraktning at folk har regninger, lån og div. som må betales og derfor kan det være vanskelig.

 

Ville heller spart opp til en og kjøpt den etterhvert enn å brukt halve/hele lønna.

 

Spilte nettopp Hitman: Absolution.. For et suge spill, IO har ødelagt en utrolig bra serie.. :(

 

Suge spill? Fant spillet meget bra jeg. Serien er ikke ødelagt, syntes det var greit med en liten forandring.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Suge spill? Fant spillet meget bra jeg. Serien er ikke ødelagt, syntes det var greit med en liten forandring.

 

Din mening. Jeg mener IO har ødelagt en bra serie.

Lenke til kommentar

Jeg spiller også Hitman: Absolution for tiden. Hadde det i backloggen. Irriterer meg litt over superkreftene 47 har fått (se gjennom vegger og slikt), samt at forkledningene ikke alltid gir mening.

 

Jeg kledde meg ut som en butikkmedarbeider, og kom til et nytt område. I en enorm folkemasse, bestemte plutselig en fyr som hadde en sushi-vogn seg at jeg var mistenkelig. Jeg stoppet opp for å se hva som skjedde. Jeg hadde ikke gjort noe som helst i det nye området. Likevel ble han mistenkelig fordi jeg hadde på meg butikkuniform, siden han ikke kjente meg igjen som en av sushi-kokkene (ikke rart, siden jeg "jobbet" i en butikk i et annet område). Han tilkalte politiet, og de begynte å skyte vilt inn i folkemengden for å drepe meg. Det er litt irriterende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Akkurat ferdig med heile Bioshock-serien. Korleis nokon kan rangere Infinite over 1 og 2 forstår eg ikkje. Det er eit bra spel, men kan på ingen måte måle seg med stemningen, historien, gameplay og karakterane i Rapture. Rapture vart kjapt eit av mine favorittunivers i spel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...