Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hawken hadde jaggu gått helt i glemme boka(lastes ned nå). Er det et pay to win spill slik Planetside 2 har blitt?

 

Jeg spiller litt War Thunder for øyeblikket, utrolig gøy free to play flyspill som jeg anbefaler alle å prøve ut. Ellers så tråler jeg steam etter et litt mere laid back spill, men har desverre ikke hatt hellet med meg.

 

Edit: Fikk nå testet ut Hawken litt nå, å kan vel fastslå at det nok ikke var helt i min gate, så det blir nok avinstallert asap.

Endret av 1982kims
Lenke til kommentar

Ja ....? Tar vel et par sekunder så er du back in action.

 

Anbefaler å gi spillet en skikkelig sjanse. Det er en til tider litt bratt læringskurve, men det er veldig gøy når man jobber sammen og finner en Mech-type man trives med.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

HAWKEN så definitivt interessant ut. Bare synd eksamensstress ødelegger for spillelysten for tida. Så da blir det noen runder med Binding of Isaac. Men ettersom jeg omsider begynner å bli bedre så varer rundene lengre og lengre, og noen sene kvelder kan oppstå :p

Lenke til kommentar

wargame airland battle......klarte ikke å komme meg igjennom tutorialen uten at eg ble lei. Arcade spill FTW.....ånei...

 

Wargame Airland Battle er vel så langt unna betegnelsen "arkadespill" som man kommer.

 

Spiller forøvrig Jagged Alliance: Back in Action, og merkelig nok koser meg med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...