Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wargame Airland Battle er vel så langt unna betegnelsen "arkadespill" som man kommer.

 

Spiller forøvrig Jagged Alliance: Back in Action, og merkelig nok koser meg med det.

 

Mulig jeg må forandre min oppfatning av ordet arkade. Slik jeg ser for det så er det spill som ikke er realistiskef eks at enheter blir spyttet etter poeng som automatisk generer iløpet av spillet. Nå spilte jeg bare tutorialen da, mulig det er annerledes i campaign. .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

akk.. I går ble jeg ferdig med BioShock Infinite. Skjønner ikke hvordan det fikk topp score nesten overalt når det kom ut..

 

Synes det var et OKEI spill, men jeg savner Bioshock følelsen.. :( Det var mange gode øyeblikk, men så var det også en del dårlige som jeg ikke forstår kunne være med i spillet. Synes deler av plottet var det som gjorde det så dårlig.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Crysis 3, drittspill.

 

Det var en gang i tiden jeg faktisk likte det, nå er jeg faen dødslei av det. Kan ikke ha spilt så mye mer enn 10 ganger. Eneste positive er grafikken, daili.

 

Uncharted 3, fantastisk spill

 

Noe du virkelig anbefaler? Har det liggende her i hus men har enda ikke tatt meg tid til å spille. Får vell begynne på det når jeg får gaming-rommet mitt, 40" LCD og PS3 :dribble:

Lenke til kommentar

Noe du virkelig anbefaler? Har det liggende her i hus men har enda ikke tatt meg tid til å spille. Får vell begynne på det når jeg får gaming-rommet mitt, 40" LCD og PS3 :dribble:

 

Vil absolutt anbefale det ja, blir litt mye av den samme skytinga, men historien er bare helt utrolig

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Skyrim på PS3 helt fantastisk.

 

Smak og behag men jeg finner det mye bedre på PC. :p

 

Vil absolutt anbefale det ja, blir litt mye av den samme skytinga, men historien er bare helt utrolig

 

Nå har jeg noe å glede meg til! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Har ikke PC til å spille Skyrim optimalt, så da får PS3 versjonen holde enn så lenge.

 

Det er helt forstålig. :)

 

Smak er ikke lenger behag. Pc er et krav :p

 

Med tanke på at det er flere der ute som ikke er villig til å "blåse" en formue på en skikkelig gaming rigg så holder PS3 eller X360 lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...