Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Som regel spiller jeg en straight up fysisk klasse først. Type barbar/warrior med det største sverdet jeg kan finne. Hvis de ikke har en klasse som er rent fysisk closecombat men som er litt mer glasscannon, da tar jeg den først.

Etterhvert kan jeg snike til meg litt andre klasser, men da som regel prøver jeg spille dem så utfor boksen som spillet lar meg gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Sherlock Holmes: Crimes & Punishments. Virker greit, men savner en sammenhengende historie. Man løser bare de forskjellige sakene uten at de har noe med hverandre å gjøre. De er for all del spennende å løse, men savner en historie som driver deg videre, slik som f.eks. The Testament of Sherlock Holmes.

Er det et spill du vil anbefale?

 

 

Hvis du liker den type spill er det nok et trygt valg. Må dog si at spillet har vært overraskende lett i forhold til de andre spillene i serien og jeg savner som sagt historien.

Lenke til kommentar

Har spilt to timer på The Vanishing of Ethan Carter og må si at spillet ser helt fantastisk ut. Tror det må være et av de peneste spillene jeg har spilt. Kjører alt på maks og det flyter veldig bra, men skrudde av motion blur og bloom. Musikken er også nydelig og bidrar til en utrolig god stemning.

 

 

Burde jeg kjøpe det på PC eller skal jeg bare vente til PS4 utgaven kommer? Har snust etter tilbakemeldinger på selve gameplayet, kansje du kan hjelpe til her :)

Lenke til kommentar

 

Burde jeg kjøpe det på PC eller skal jeg bare vente til PS4 utgaven kommer? Har snust etter tilbakemeldinger på selve gameplayet, kansje du kan hjelpe til her :)

 

 

Ser egentlig ikke noen grunn til å vente på PS4. Spillet funker bra på PC og så vidt jeg vet støtter det kontroller. Gameplayet er enkelt, kan minne litt om Dear Esther, bare at man her kan plukke opp enkelte ting og må løse noen gåter. Gåtene er for det meste enkle og bør ikke by på store problemer. Det er et rolig spill hvor man tar seg tid til å utforske og nyte den lekre grafikken, musikken, stemningen og historien. Det er dog litt kort, men samtidig koster det bare 19 euro. Synes det var vel verdt det.

Lenke til kommentar

 

 

 

Burde jeg kjøpe det på PC eller skal jeg bare vente til PS4 utgaven kommer? Har snust etter tilbakemeldinger på selve gameplayet, kansje du kan hjelpe til her :)

 

Ser egentlig ikke noen grunn til å vente på PS4. Spillet funker bra på PC og så vidt jeg vet støtter det kontroller. Gameplayet er enkelt, kan minne litt om Dear Esther, bare at man her kan plukke opp enkelte ting og må løse noen gåter. Gåtene er for det meste enkle og bør ikke by på store problemer. Det er et rolig spill hvor man tar seg tid til å utforske og nyte den lekre grafikken, musikken, stemningen og historien. Det er dog litt kort, men samtidig koster det bare 19 euro. Synes det var vel verdt det.

Blir nok et kjøp når jeg får unnagjort en del spill som jeg har fått og venter på.

Lenke til kommentar

Har gått i Settlers 2 10th anniversary den siste uka her. Fikk en 980 med defekt vifte, så har vært stuck med spill som ikke krever all verdens grafikkort å Settlers gikk greit å spille med integrert grafikk. Nå spiller jeg igjen BF4 og litt Insurgency når jeg føler for å bli rævkjørt :p Insurgency er utrolig morro, men er noen hardbarka spillere der, så jeg har nok noen timer med spilling før jeg kommer i nærheten av nivået der.

Lenke til kommentar

Litt Warlords of Draenor-beta, litt World of Tanks (begge PC), men mest Trials Fusion (x360). Vannblemmer på tomlene og nintenditis generelt. Akkurat som i gamle dager med Super Mario Bros på SNES. Alltid følt at Trials-spillene bare var shabby etterligninger av "Across" og "Elma", men etter å ha spilt Fusion i 6 timer i strekk i går kveld / natt, kom jeg frem til at de er verdige, spirituelle oppfølgere. Storkoser meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...