Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beyond: two souls (jeg elsker dette spillet men jeg blir jævlig frustrert av å spille det innimellom)

Syntes spillet er veldig lett å spille og får meg til å bli veldig involvert i flere timer. Nå har jeg spilt det her siden nesten det kom ut men har vært uten ps3 i 6 måneder så ble stor glede av å få den tilbake.

Dragon age origins.

Jeg prøver meg som mage denne gangen. Det går forsåvidt dårlig. :p

Lenke til kommentar

Mage er sjelden et godt valg i noe vestlig rollespill, er min erfaring. I tillegg til at de ikke tåler noenting starter de alltid med lite MP og få spells, så man ender opp med å løpe i ring rundt fiendene frem til mange, mange timer senere når man har fått noen kraftige spells og nok MP til å ikke gå tom hele tiden. I mange spill er også potions som fyller opp MP svindyre. Jeg skulle ønske man i større grad gjorde så det er kult å være mage helt fra begynnelsen av ved å gi de noen fordeler som de fysiske klassene kan være misunnelige på.

Lenke til kommentar

Ja, jeg er egentlig enig. Jeg prøvde første gangen jeg spille dragon age å være mage men det gikk jo rett til helvete.

Man begynner veldig enkelt, og det plager meg litt. Føler jeg gjør mer nytte som menneske eller dverg. Jeg skal prøve å spille litt videre for å se hvordan det går, men jeg tviler på at jeg får noe ut av det annet enn mye frustrasjon.

Lenke til kommentar

Sherlock Holmes: Crimes & Punishments. Virker greit, men savner en sammenhengende historie. Man løser bare de forskjellige sakene uten at de har noe med hverandre å gjøre. De er for all del spennende å løse, men savner en historie som driver deg videre, slik som f.eks. The Testament of Sherlock Holmes.

Er det et spill du vil anbefale?

Lenke til kommentar

Synes egentlig mage fungerer helt fint i vestlige rollespill. Spiller ofte som det, eller i alle fall en slags hybrid. Hadde en awesome warrior mage i Skyrim. Straight up melee er kjedelig.

 

Jeg pleier alltid å begynne som en fysisk klasse som starter med eller kan lære seg litt magi etterhvert. Erfaringsmessig vil det alltid være nyttig å kunne heale seg selv uten items og noen spill har også fiender som er veldig resistende mot fysiske angrep.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...