Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Disse "billigversjonene" med stygge covere er kun for å få spilt spillene. Som samlerobjekter er de ganske kjipe.

 

Men jeg må innrømme at jeg har titler som Xenogears, Chrono Cross og Final Fantasy Tactics til PS1 kun som billigversjoner. Har vurdert å skaffe meg den originale versjonen, i det minste av Xenogears, men så tenker jeg også at det er litt meningsløst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

3DS er en forbanna irriterende maskin kun pga sonesperring. Hvilken idiot hos Nintendo som plutselig fant ut at de skulle gjøre det med de håndholdte maskinene burde fått sparken på dagen. En av grunnene jeg nesten ikke spiller på min da jeg må kjøpe spill til den fra Japan.

Endret av Kadaju
Lenke til kommentar

Flere her som HATER disse 'Nintendo Selects' versjonene av spill? Har en lang handleliste til 3DS klar på CDON nå siden de har noen gode tilbud for tiden, men nøler med å trykke bestill siden de fleste spillene i listen har Selects-cover som jeg synes er stygge som juling og ikke vil ha stående å "forurense" spillhylla.

Jeg er en skikkelig gnitalus og har heller ikke spillene framme på utstilling, så jeg liker 'Nintendo Selects'.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Æsj, Nintendo prater om en 3DS arvtager. Hadde håpet Switch og dette hybridkonseptet skulle fylle begge rollene fremover nå så man slipper enda fler konsoller og selvsagt disse forbanna separate spillkjøpene av samme tittel siden buy/play anywhere konseptet er totalt fremmed for Nintendo.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...

Vel, det kan vel på sett og vis defineres som en kraft-hub på engelsk (power hub) men med USB hub så menes som oftest en forgrener som lar deg koble flere enheter til en enkelt USB-port på en datamaskin mtp data og USB power.

 

Du trenger kun en kilde til kraft, ikke datasignal. Samme hva du bruker som kraftkilde så lenge det er innenfor spesifikasjonene for enheten du skal koble til.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...