Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Jeg blir nok å kjøpe NX uansett hvordan den måtte fungere :) men det er en til ulempe med mars måneden,det er en måned med mange og dyre regninger hær I Norge..jeg blir å spare så jeg er forberedt,men den vanlige mann vet jo ikke om NX før releas,så mange har ikke økonomi til den..og de fleste har jo allerede kjøpt ps4,wiiu eller xbox one allerede I julegave da så det er tvilsomt at de kjøper enda en konsoll..

Ja, spørs om jeg kan kjøpe den på release. Men blir et sikkert kjøp, nesten uansett.:)

 

BTW: 

 

oh forgot to mention. Nintendo Kimishima says the firm would use "another opportunity" to talk about NX. Stay tuned!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Forhåpentligvis lager dem også et nytt skikkelig Zeldaspill (ikke Hyrule Warriors tullet).

De har laget nytt ordentlig Zelda spill, det har bare blitt utsatt til mars neste år slik at nintendo kan utnytte spillet maksimalt sammen med slippet av den nye konsollen deres

Lenke til kommentar

Nintendo NX is a Long Term Platform, Won’t Be Sold at Loss

Nintendo president Tatsumi Kimishima spoke during a recent investors meeting and revealed that Nintendo NX is being developed with longevity in mind. Nintendo NX is a platform players can enjoy for a long time with exclusive content and features.

 

http://segmentnext.com/2016/05/02/nintendo-nx-long-term-platform-wont-sold-loss/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Nintendo NX is a Long Term Platform, Won’t Be Sold at Loss

Nintendo president Tatsumi Kimishima spoke during a recent investors meeting and revealed that Nintendo NX is being developed with longevity in mind. Nintendo NX is a platform players can enjoy for a long time with exclusive content and features.

 

http://segmentnext.com/2016/05/02/nintendo-nx-long-term-platform-wont-sold-loss/

 

Men vil den få noe eksklusivt ut over Nintendo sine egne IP'er? Uansett så er jeg spent på hva de kommer til å vise frem og hvordan det vil fungere. Er forsåvidt spent på forholdet mellom pris og specs også siden den ikke skal selges med tap...

Lenke til kommentar

Nintendo NX is a Long Term Platform, Won’t Be Sold at Loss

Nintendo president Tatsumi Kimishima spoke during a recent investors meeting and revealed that Nintendo NX is being developed with longevity in mind. Nintendo NX is a platform players can enjoy for a long time with exclusive content and features.

 

http://segmentnext.com/2016/05/02/nintendo-nx-long-term-platform-wont-sold-loss/

"long term platform" tanker som oppgradering dukker opp,det blir vel den nye standarden på konsoller..
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Det er en kul tanke. Problemet er lag i streamingen fra kontroll til konsoll og at madkinkraften må ligge i kontrolleren.

Tja, med moderne ITX hw så skulle ikke det by på problemer gitt at "kontrollen" er stor nok.
Lenke til kommentar

 

Det er en kul tanke. Problemet er lag i streamingen fra kontroll til konsoll og at madkinkraften må ligge i kontrolleren.

Tja, med moderne ITX hw så skulle ikke det by på problemer gitt at "kontrollen" er stor nok.

Joda, men så skal det være behagelig å bruke kontrolleren også. Personlig så synes jeg Wii U-kontrolleren blir fort ubehagelig å bruke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...