Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Venter utålmodig på Super Mario 3D World fra Expert. Bestilte søndag kveld med levering til nærmeste Expert-butikk. Utrolig at de skal bruke så mye tid til å sende en vare internt.

 

Slik var det forøvrig da jeg bestilte Wii U'en gjennom Expert også.

Jeg bestilte også med levering til Expert butikk. Når jeg sjekker sendingsnummeret på Posten.no, ser jeg at pakken kom til Expert-butikken for flere dager siden, men ingen melding fra Expert at varen kan hentes. Veldig merkelig.

Jeg dro innom Expert nå, han sa det hadde blitt noe surr med noen av leveringene, så han hentet spillet fra butikken til meg! :)

Det sporingsnummeret jeg fikk var forresten noe internt i Expert, som kun de kan slå opp. Men var linket mot PostNord :hmm:

Endret av c7Nn
Lenke til kommentar

 

Majoras mask fungerer vel på vanlig 3ds og? Blir vel ikke sånne egne spill for "new" 3ds?

Spillet du nevner kan spilles på nye 3ds, alle spill som er gitt på 3ds per idag kan spilles på nye 3ds. Majoras mask fungerer på "gamle" 3ds.

 

Hva i all verden, så vanlig 3ds sin era er over til fordel for "new" 3ds? New 3ds bør jammen meg være mye bedre enn vanlig 3ds for at jeg skal kunne snakke positivt om Nintendo på 3ds fronten nå...

Lenke til kommentar

Hva i all verden, så vanlig 3ds sin era er over til fordel for "new" 3ds? New 3ds bør jammen meg være mye bedre enn vanlig 3ds for at jeg skal kunne snakke positivt om Nintendo på 3ds fronten nå...

 

New 3DS kommer til å fungere på omtrent samme måte som DSi i sin tid gjorde, eller GameBoy Color før den. Nye spill som kommer har gjerne funksjoner som drar nytte av den nye maskinvaren, men de aller fleste kan spilles på den eldre utgaven. Så langt er det bare ett spill som er annonsert som kun vil fungere på New 3DS og det er Xenoblade.

Lenke til kommentar

Noen her som har testet demoen av Codename: S.T.E.A.M.? Kort sagt er det et strategispill fra folkene bak Fire Emblem, men med mer fokus på action. Kameraet er satt til bak skulderen, morsomt nok. :) Men er usikker på hva jeg synes så langt. Det virker helt greit, men er for simpelt for meg foreløpig. Men det største problemet er å sikte bra med granater. Er det et triks man burde vite der? Dette kan lett gå begge veier. Det er jo fra folkene bak Fire Emblem, og de burde vite hva de holder på meg. Med flere folk på laget, og om kartene kan bli større og mer åpne, kan det bli rimelig bra. Men er det like simpelt som demoen kan det bli for simpelt, og ganske kjedelig over tid. Er lenge siden jeg har vært så usikker på et spill før etter en demo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...