Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har akkurat spilt gjennom New Super Mario Bros U sammen med fruen. Noen som har tips til andre lignende adventure/plattform (eller andre sjangre)-spill for to (eller flere) spillere? Vi har spilt oss litt lei av Mario Kart 8, så hadde vært fint med et annet spill vi kan spille sammen. Lokal multiplayer er hovedgrunnen til at jeg kjøpte Wii U. Savner det på de andre konsollene. Jeg har Nintendo Land og SSB.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Hyrule Warriors er et spill som fungerer best med co-op hvor den ene ser på gamepadden mens den andre ser på TV-en. Overraskende artig faktisk :grin:

 

Edit: spillet krever nærmest en pro-controller om du skal spille co-op, da Wiimote + nunchuk tvinger deg til å vifte med armene for å angripe.

Endret av protown
Lenke til kommentar

 

Ser at Lefdal enda har flere Nintendo 3DS XL Majoras mask Edition inne, elkjøp ble jo utsolgt etter bare en dag.

Så de bruker samme lager, men en av dem er tom mens den andre har fortsatt inne?

Right...

 

De har vell samme opplegg som Telenor og Djuice, mulig de deler samme lagerhall, men produktene blir jo likevel reservert den enkelte butikk etter det jeg har forstått og hørt.

Lenke til kommentar

Og hele kommentarfeltet er fullt av butthurt folk som ikke skjønner hvorfor Nintendo GIR BORT en så ultra sjelden sak til en fyr som ikke engang vet hva spillet er.

 

Når de andre som blir solgt sannsynligvis havner på ebay til 2000 dollar. Så gir de bort denne til en som helt klart ikke kan sette pris på det engang. Han har ikke spilt MM sier han i videoen. Men det er jo kult å ha...

 

Type "I dont know what dis shit is, but thanx for hookin me up Nintendoes..wut, you guys say it's super rare? well I'm cool then"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...