Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått mail fra platekompaniet at ordren min er blitt kansellert. Hva en feil i systemet deres. Hehe, It's too good to be true XD

CDON ga de som hadde benyttet seg av en liknende kodefeil, angående PS4, varen til sterkt redusert pris allikevel, dette hadde platekompaniet tjent på også hvis de hadde tenkt seg om litt.

; )

Lenke til kommentar

 

Har fått mail fra platekompaniet at ordren min er blitt kansellert. Hva en feil i systemet deres. Hehe, It's too good to be true XD

CDON ga de som hadde benyttet seg av en liknende kodefeil, angående PS4, varen til sterkt redusert pris allikevel, dette hadde platekompaniet tjent på også hvis de hadde tenkt seg om litt.

; )

 

Ja, innmari teit, men forstålig.

 

Jeg har forhåndsbestilt XL versjonen uansett så, for 2095kr. Fikk da kjøpt Majora's Mask for 329,25kr. Hele pakka for under 2500. Jeg er fornøyd!. Trenger ingen limited edition. Kan da låne bort Majora's Mask dersom jeg ønsker det fremfor å ha en digital versjon.

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å holde meg litt til med å kjøpe new 3ds. Majoras mask alene er ikke nok til at jeg kjøper en ny 3ds, spesielt da MM kunne skaffes til Wii, pluss at jeg har Zelda collectors edition på gamecube der dette spillet er med.

Blir det mye større spillutvalg blir det nok et kjøp etterhvert.

Men er surt og ikke få LE av Zelda utgaven!

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å holde meg litt til med å kjøpe new 3ds. Majoras mask alene er ikke nok til at jeg kjøper en ny 3ds, spesielt da MM kunne skaffes til Wii, pluss at jeg har Zelda collectors edition på gamecube der dette spillet er med.

Blir det mye større spillutvalg blir det nok et kjøp etterhvert.

Men er surt og ikke få LE av Zelda utgaven!

Zelda collectors edition til gamecube er kjekk og ha ja, men Majoras mask er nesten ubrukelig, det er for mange bugs og problemer med emuleringen.

 

Husker også jeg slet litt på N64 med å miste en del progress etter noen timer pga av varme tror jeg, spillet frøs av og til, utrolig plagsomt siden man ikke nødvendigvis fikk savet spillet så ofte.

Lenke til kommentar

Hvordan vekker dere liv i en batteritom WiiU pad? Satte min på lading før jeg gikk til sengs, og 8 timer senere vil den fortsatt ikke slå seg på. Eneste som skjer er at den oransje batteri-lampen lyser opp også fader ut til svart. Har nå tatt ut laderen i begge ender og koblet til på nytt før jeg dro på jobb. Er det andre ting jeg kunne gjort?

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal kjøpe meg Wii U, må ha til Zelda kommer :) Noen tips på hvilken pakke jeg skal kjøpe? Ekstra ting jeg trenger? Lurte på denne:

 

http://cdon.no/spill/wii_u_the_legend_of_zelda%3a_wind_waker_hd_premium_pack-25038477?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=Wii+U+The+Legend+of+Zelda%3A+Wind+Waker+HD+Premium+Pack&utm_content=25038477&utm_campaign=prisjakt_no_

 

Si i fra om noen vet om et sted med bedre pris på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...