Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville bare kjøpt en Wiimote i første omgang, og heller tatt de andre etter behov. De fleste av disse spillene kan spilles med bare den.

 

Takk! Takk også for forslagene til spill, jeg tror at jeg skal legge til Donkey Kong Tropical Freeze også :p

 

Skal jeg bare kjøpe basis eller det bedre å skaffe premium med mer lagringsplass?

Lenke til kommentar

Spørs hva du trenger. Hvis du bare skal kjøpe spill fysisk har du ikke bruk for svær harddisk. Men hvis du liker å browse eshop og laste ned spill istedet for å kjøpe dem fysisk blir det VELDIG fort tomt for plass, da de nyeste spillene gjerne tar 17GB.

Virtual Console-spill er ikke noe problem da de sjelden er mange megabyte store.

 

De legger stort sett ut nye spill på eshop også. Prisen er kanskje en femtilapp lavere enn i butikkene, hvis det ikke er på tilbud.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jepp kan kjøpe ekstern harddisk. Alle typer funker men en med egen strømforsyning anbefales. Det er vanskelig å finne nå som alle er usb..

 

Hvis du skal bruke USB-harddisk må du ha et ekstra ledd som splitter usb'n i to og bruke begge usb-portene på Wii'en for å få nok strøm.

 

Minnepinne type 32gb for 299,- er ikke anbefalt i det hele tatt. Disse er mye tregere, og har begrenset antall overskrivinger før de blir "oppbrukt", og begynner å miste/slette data tilfeldig. De er ikke beregnet på å fungere som harddisk bare som lagring.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tusen takk for svarene deres! :D

 

Nå leter jeg etter en bra pris for wii u maskin, så langt har jeg funnet den beste pris hos elkjop.

Nemlig denne http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spillkonsoll/WIIUMARIOLUI/wii-u-mario-luigi-premium-pakke

 

2600kr for wiiu maskin samt to spill med verdi rundt 700-800kr. Er jo bedre enn en vanlig basis maskin som koster 1500kr hos expert.

 

Jeg blir glad hvis dere vet om et bedre tilbud, gi gjerne tips om det! :)

Lenke til kommentar

Endelig virker det som Majoras mask 3DS versjonen er borte fra platekompaniet også, har vurdert litt for mange ganger om det skulle bli noe, men prisen klarer jeg rett og slett ikke å gjøre rettferdige, uansett om jeg hadde fint kunnet kjøpt den, men når det er kun to titler som frister (OOT og MM remakene) så blir det litt for dumt å bruke så mye penger på en 3DS.

 

Slipper i alle fall og bli fristet noe mer nå som den er utsolgt i Norske nettbutikker også.

Lenke til kommentar

Er litt redd for at en fem ganger så stor verden kanskje blir litt for mye av det gode. Verdenen i Xenoblade var jo gigantisk fra før. Vet heller ikke helt hva jeg synes om at kampsystemet blir kjappere og mer actionbasert, samt at de fjerner healer og bytter til et annet system. Personlig liker jeg å ha en person i gruppen som kan fokusere på healing, mens resten denger løs på fiendene. Håper heller ikke at online-greiene er forstyrrende for singleplayeren. Utenom det ser det bra ut.

 

Lenke til kommentar

 

Nja, det er vel ikke å regne som to spill, da Luigi i grunn bare er en "modus" i Mario. :)

 

Er det ikke?

 

http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spill-nintendo-wii-og-wii-u/WIIUNEWSUPERL/new-super-luigi-u-wii-u

 

 

Jeg har spillene, og det finnes en utgave der du får begge på samme disk i samme cover. Der velger man Luigi som en "modus". Samme baner, men vanskeligere. Har ikke spilt det veldig mye, har stort sett spilt Mario-modus. :) Det lille jeg har prøvd, så ville jeg regne det som ett spill med to moduser.

Lenke til kommentar

Ok, takk :) Beklager at jeg spør og spør hele tiden om de og samme ting hele tiden. Jeg er litt nervøs for jeg skal kjøpe wii U til dama mi og vet ikke egentlig hva jeg bør kjøpe? Gjerne med det beste utbytte.

 

Sånn jeg ser det, uten at jeg har Wii U (ennå...), så kommer det veldig an på hvilke spill du ønsker. Jeg, for min del, som har vurdert alle typene, tenker nok at basic til 1499 er det smarteste, for meg. Jeg må ha en harddisk koblet til uansett om det er 32 eller 8 gb, samt at jeg ikke synes de to spillene er verdt 1000 kroner. Tanken på en hvit fin Wii U, og kjøre all digital med en harddisk koblet til frister stort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...