Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig feiget de ut å laget en billig og lite forandret versjon av majors mask også til 3DS, har vell ventet på det lenge, men levd i håpet om en verdig remake til stor skjermen.

 

EDIT : Ikke for å være kvass til dere 3DS fans som sikkert er hysteriske av disse nyhetene, men Majoras mask er mitt all time N1 favorite spill, så jeg hadde virkelig håpet (kanskje urealistisk) på en HD remake til Wii U.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Ikke spesielt mye å skryte av nei, har egentlig ventet et par år med å ta frem Majoras Mask på N64, i påvente av en GOD remake, men nå ser det ut som jeg like gjerne kan ta eventyret fatt på N64`en likevel, eneste som skal bli krevende er frameraten og uskarpheten som N64 til tider bringer, men dette er vell ikke akkurat så mye forbedre på i 3DS heller?

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Ikke spesielt mye å skryte av nei, har egentlig ventet et par år med å ta frem Majoras Mask på N64, i påvente av en GOD remake, men nå ser det ut som jeg like gjerne kan ta eventyret fatt på N64`en likevel, eneste som skal bli krevende er frameraten og uskarpheten som N64 til tider bringer, men dette er vell ikke akkurat så mye forbedre på i 3DS heller?

3DS-utgaven er jo i 60/30 fps (avhengig av om du kjører i 3D eller 2D,) og det blir definitivt skarpere på 3DSen også.

Lenke til kommentar

Ikke spesielt mye å skryte av nei, har egentlig ventet et par år med å ta frem Majoras Mask på N64, i påvente av en GOD remake, men nå ser det ut som jeg like gjerne kan ta eventyret fatt på N64`en likevel, eneste som skal bli krevende er frameraten og uskarpheten som N64 til tider bringer, men dette er vell ikke akkurat så mye forbedre på i 3DS heller?

Det er sannsynligvis Grezzo som står bak denne remaken også, så jeg tror vi kan vente oss en forbedring lik den vi ser mellom OoT og OoT3D. Altså en ganske betydelig forbedring fra originalen.

 

Rent økonomisk, så gir det ikke mening å lage en HD-remake av tittelen til Wii U når spillmotoren (som MM deler med OoT) allerede er tilpasset 3DS. Og ikke minst så passer 3-dagerssyklusen bedre i det håndholdte formatet fordi man slipper å spille gjennom en historiesekvens i et kjør, men en kan ta pauser innimellom.

Lenke til kommentar

 

Ikke spesielt mye å skryte av nei, har egentlig ventet et par år med å ta frem Majoras Mask på N64, i påvente av en GOD remake, men nå ser det ut som jeg like gjerne kan ta eventyret fatt på N64`en likevel, eneste som skal bli krevende er frameraten og uskarpheten som N64 til tider bringer, men dette er vell ikke akkurat så mye forbedre på i 3DS heller?

3DS-utgaven er jo i 60/30 fps (avhengig av om du kjører i 3D eller 2D,) og det blir definitivt skarpere på 3DSen også.

 

 

Sikkert, men 40" skjerm vs 5" skjerm er dealbreaker for meg. Da spiller jeg heller MM på en N64-emulator på tv'n. Har aldri prøvd det, da jeg ikke var en "nintendo kid".

 

Og Super Smash Bros gir meg fortsatt ikke et hint av interesse..hmz. Satser på Monster Hunter 4 Ultimate på Wii U, selv om video fra det på direct var noe av det syrete slaget :)

"Xenobrade Chronicres" ser såklart fett ut..men det var ikke særlig mye nytt siden E3.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...