Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Bayonetta ja..hva skal man si. Tredjepersons lineære actionspill med buttonmashing comboer i tonnevis. Du går fremover, blir stoppet av 6 fiender, og hamrer XXXXXXXXY XXXXYYY, dodger innimellom for å trigge "bullet time" hopper og spretter rundt for å unngå å bli skadet, masher ut comboer som gjør 90-100 hits (det står på skjermen), og innimellom gjør "crazy" quicktime sekvenser der du må trykke riktig knapp i sekvens for å fullføre en bossfight med en spektakulær cutscene.

Du låser opp nye angrep ved jevne mellomrom, så combolista kan bli veeeeeeeldig lang, selv om du kanskje bare bruker 30% av dem.

 

Du styrer veldig framtung heks som har som gimmick at klærne forsvinner når hun bruker spesialangrep fordi klærne egentlig er håret hennes. Og spillene har MYE cutscenes. Veldig flott og stilmessig ekstremt kult.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt hvorfor dette får så ekstrem god score rundt om, men dette er vell en sjanger jeg har lite erfaring med, så muligens det er noe hemningsløst episk bak det?

 

Old school for Arcade machine fans kanskje?

Ligger en demo du kan laste ned på eshopen.

 

91%

http://www.metacritic.com/game/wii-u/bayonetta-2

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

Bayonetta ja..hva skal man si. Tredjepersons lineære actionspill med buttonmashing comboer i tonnevis. Du går fremover, blir stoppet av 6 fiender, og hamrer XXXXXXXXY XXXXYYY, dodger innimellom for å trigge "bullet time" hopper og spretter rundt for å unngå å bli skadet, masher ut comboer som gjør 90-100 hits (det står på skjermen), og innimellom gjør "crazy" quicktime sekvenser der du må trykke riktig knapp i sekvens for å fullføre en bossfight med en spektakulær cutscene.

Du låser opp nye angrep ved jevne mellomrom, så combolista kan bli veeeeeeeldig lang, selv om du kanskje bare bruker 30% av dem.

 

Du styrer veldig framtung heks som har som gimmick at klærne forsvinner når hun bruker spesialangrep fordi klærne egentlig er håret hennes. Og spillene har MYE cutscenes. Veldig flott og stilmessig ekstremt kult.

Litt som hyrule warriors på en måte? Jeg likte hvertfall den typen spill veldig godt. Så du vil anbefale disse to spillene?

Lenke til kommentar

Har spillet den, sitter igjen med et gigantisk "?" skjønner ikke settingen på noe måte, fult av sykeste demonene over alt.

 

Det er Platinum sitt varemerke. De gjorde det samme med Metal Gear Rising: Revengeance og Killer is Dead. Bat shit insane men ikke så forvirrende når man setter seg litt inn i systemene.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Da skipper jeg enern for nå. Kjøpte toern samtidig med wii u'en og trodde at det skulle være billigere på eshoppen.

 

Skulle vell helst ha handlet på nettet, men jeg er for utolmodig av meg og de hadde ikke 1+2 bundlet sammen.

Endret av mvs96
Lenke til kommentar

Du fikk nedsatt B1 om du kjøpte B2 eller du fikk nedsatt B2 om du kjøpte B1.

Ikke samme sum, varierte etter hvilken rekkefølge, husker ikke sum.

 

EDIT : tilbudet gjelder enda, du kan kjøpe B1 for 90 kroner om du eier B2 fra før eller du kan kjøpe B2 for 250 kroner om du eier B1 fra før.

Endret av Bendorama
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...