Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

 

 

 

 

Har bestilt alle Amiiboer man kan bestille pr dags dato! Flere kommer etterhvert jeg bestiller!

 

Hvor bestilte du disse ? :)

Fra cdon.no, elkjøp, gamezone og importutgaver :)

Husker du hva du måtte ut med for alle?

Og hvor mange er det?

Koster 149kr stykket, fikk det noe billigere fra importsider. 15 stykk har jeg bestilt :)

Ikke ille pris :-)

Så det er ingen regionsperre på amiiboene? Eller kanskje du bestilte de fra her i Europa?

Har du linken ? :)

Lenke til kommentar

Jeg syntes Amiibo-konseptet er fett. Har alltid vært en sucker for Limited Edition-utgaver av spill hvor man får med figurer og ekstra stasj, så jeg har overhodet ikke noe imot å bruke 150 spenn på å få en liten figur av Link, Pikachu, Mario, etc. Kommer garantert til å kjøpe de aller fleste figurene selv. PS jeg er 23. Sånt har ingen alder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Så quick look'en til Giant Bomb. Ser ut som et spill fra tidlig forrige generasjon, og frameraten droppa til slideshow på det meste av det som faktisk skulle være de raske delene av spillet... akkurat sånt som gjør at det er vondt å være gammel Mega Drive-kid og Sonic fan >_>

Lenke til kommentar

Jeg er på let etter et nytt bra spill å spille på wiiU, da jeg har gjennomført(eller nesten) alle spillene jeg allerede har(MK8, HW, Mario 3d world osv). I den forbindelse ser jeg på bayonetta 1 og 2, men jeg har aldri spilt dem, eller vet hva de dreier seg om.

 

Kan noen av dere som har spilt dem, fortelle meg om dere syntes de var bra, hvilken type spill det er og om det er et verdig kjøp for meg å gjøre? Takker for svar? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...