Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

The Legend of Zelda: Majora’s Mask 3D was actually in development almost immediately after we finished working on The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D, which was released in June of 2011. So although we’ve been working on the game for quite some time, we didn't want to say it was being developed until we were at a point where we could proudly say that this is not going to be just another remake and that it's going to be worth your time.

 

https://miiverse.nintendo.net/posts/AYMHAAACAADMUKmIuDSagA

 

Er veldig spent på dette. 3 år er jo veldig lenge da? Det tok jo 2 år å lage originalen på N64. Kan vi kanskje forvente flere templer? Gleder meg til dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tipper de har brukt litt tid på å legge inn en ny vanskelighetsgrad, eller noe for å gjøre spillet lettere. MM blir vel sett på som et av de vanskeligste Zelda-spillene og denne uttalelsen gjør at jeg tror Nintendo har gjort noe med det for å få flest mulig til å kjøpe og fullføre det.

 

I hope those that haven’t played the original game, and those of you that played it but gave up mid-way through will take this opportunity to give the new version a try.

 

Husker jeg slet enormt i vanntempelet der det var flere strømmer med vann som tok deg hit og dit. Var vanskelig å finne veien der, mye vanskeligere enn vanntempelet i OoT.

 

Lenke til kommentar

Vil egentlig ikke si Majoras mask var noe spesielt vanskelig, særlig ikke med tanke på at jeg rundet det mens jeg enda ikke leste engelsk. Rundte spille uten å ha lest en eneste dialog(skaffet alle masker, alle fairy i templene og slått alle bossene). Vil heller si at OOT er ekstremt lett.

Utfordrende var det til tider ( Majoras Mask) men ikke frustrerende på noe vis.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Testa Pikmin 3 demoen i natt, det må vel være det søteste og koseligste spillet jeg har spilt på lenge :) Ikke spilt noen av Pikmin-spillene før. Knotete med gamepad når man må bruke paden og ZL samtidig for å rounde dem opp, da må jeg bort fra analogstikka, eller få en tredje hånd..eller sikte når man skal kaste pikminene på ting samtidig som man skal tappe på skjermen..kanskje det funker best med Wiimote?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Testa Pikmin 3 demoen i natt, det må vel være det søteste og koseligste spillet jeg har spilt på lenge :) Ikke spilt noen av Pikmin-spillene før. Knotete med gamepad når man må bruke paden og ZL samtidig for å rounde dem opp, da må jeg bort fra analogstikka, eller få en tredje hånd..eller sikte når man skal kaste pikminene på ting samtidig som man skal tappe på skjermen..kanskje det funker best med Wiimote?

Brukte MK8-voucheren på Pikmin3, og jeg har spilt pikmin mye mer en MK.

Jeg spilte kun med pad'en og syns det funka greit. Prøvde dog aldri med noe annet.

Lenke til kommentar

Har et par spørsmål til dere nintendo-venner! Finnes det noe godt community for Mario Kart 8 og Super Smash Bros Wii U? Kjenner svært få med Wii u, og kunne tenke meg å finne noen å spille litt regelmessig med.

 

Og en ting til. For en som ikke helt har skjønt greia med Amiboo-figurer til smash, hva er egentlig poenget med de? Gir det fordeler i spillet? Ser Coolshop tar 169,- pr stk, noe som virker relativt sykt om man skal ha mange..

Lenke til kommentar

 

Testa Pikmin 3 demoen i natt, det må vel være det søteste og koseligste spillet jeg har spilt på lenge :) Ikke spilt noen av Pikmin-spillene før. Knotete med gamepad når man må bruke paden og ZL samtidig for å rounde dem opp, da må jeg bort fra analogstikka, eller få en tredje hånd..eller sikte når man skal kaste pikminene på ting samtidig som man skal tappe på skjermen..kanskje det funker best med Wiimote?

Brukte MK8-voucheren på Pikmin3, og jeg har spilt pikmin mye mer en MK.

Jeg spilte kun med pad'en og syns det funka greit. Prøvde dog aldri med noe annet.

 

 

Så det går greit? Jeg bare syntes det var knotete å slippe analogstikka og poke rundt på padda hver gang jeg skulle rounde opp pikmins, eller både sikte og tappe når jeg kaster dem på ting. Men spilte bare en times tid i demoen da.

Lenke til kommentar

 

 

 

Testa Pikmin 3 demoen i natt, det må vel være det søteste og koseligste spillet jeg har spilt på lenge :) Ikke spilt noen av Pikmin-spillene før. Knotete med gamepad når man må bruke paden og ZL samtidig for å rounde dem opp, da må jeg bort fra analogstikka, eller få en tredje hånd..eller sikte når man skal kaste pikminene på ting samtidig som man skal tappe på skjermen..kanskje det funker best med Wiimote?

Brukte MK8-voucheren på Pikmin3, og jeg har spilt pikmin mye mer en MK.

Jeg spilte kun med pad'en og syns det funka greit. Prøvde dog aldri med noe annet.

Så det går greit? Jeg bare syntes det var knotete å slippe analogstikka og poke rundt på padda hver gang jeg skulle rounde opp pikmins, eller både sikte og tappe når jeg kaster dem på ting. Men spilte bare en times tid i demoen da.

Nå er det en stund siden jeg spilte det sist, men kan ikke huske jeg brukte skjermen til noe mer en kart og fruktanalyse. For å samle pikmins fløyta jeg(ZL?) og løp rundt de jeg skulle ha. For å sikte og kaste brukte jeg høyre analog til å sikte med og A-knappen til å kaste (om jeg husker rett).

Det tok litt tid i starten, og jeg gjorde en del tidkrevende feil. Men flyten kom etter hvert og til slutt hadde jeg full kontroll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...