Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Gullkontroll, adapter må kjøpes separat, uinteressante spill osv. Men ellers bra pris da :) Er veldig på jakt etter Super Mario 64 spesielt. Den nostalgien der er helt syk.

Er ikke gullkontroll kult da? ja mye nostalgiske ting til nintendo 64, det som er mest nostalgisk for meg er banjo spillene og majoras mask. ahh savner barndommen min:/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri vært borti en Elkjøpbutikk som ikke gir deg samme pris i butikk som på nettet. Mulig du må spørre om det, dog. Om de setter seg på bakbeina kan du spørre dem om de alvorlig talt mener du skal dra hjem igjen, bestille den på collect @ store og komme tilbake igjen om to timer, og påpeke at det i så tilfelle ville vært helt gjennomført elendig kundeservice. De fleste gir seg akkurat der.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Og Conker's Bad Fur Day..ett av de siste Rare-spillene. Gud så mye sjuk britisk humor det spillet har..synd kontrollene er så knotete, spesiellt kameraet som svinger rundt i vilden sky så man faller ned når man trenger presisjonshopping.

Og nå lager rare kinect spill):

Hadde bare det første Banjo-spillet, men fy flate den kasetten fikk kjørt seg også :wee: Gamle Rare altså <3

Du burde prøve banjo tooie en gang, et av de beste spillene jeg noensinne har spilt, får multi nostalgia følelse hver gang jeg hører på musikk fra spillet:) nuts and bolts aka banjo og kazooie 3 er dog ikke så bra som de gamle:/

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Noen her som fortsatt spiller MK7 på 3DS? Min FC; 4742-5710-3966

 

Husk å si ifra hvis du adder meg.. :)

 

Spiller fortsatt ja (dvs; ikke spesielt lenge siden jeg faktisk begynte med MK7). Adder deg så snart jeg har 3DS-en i hendene igjen :)

 

Edit: Tenkte jeg kunne svare litt på N64-spm i samme slengen.

 

 

Hvor mye vil dere si en Nintendo 64 er verdt i dag?

 

Ser veldig forskjellige priser på finn.no (Ofte rundt 1000 kr med et spill og to)

Det kommer an på. For en komplett (eske, manualer, kabler, etc) standard utgave i helt grei stand kan en nok ikke håpe på mer enn 700 NOK. Følger det med spill så blir jo selvfølgelig prisen justert deretter. Som eks. kan man regne rundt 100-150 NOK for SuperMario 64, cart only. Er spillene CIB er saken selvfølgelig en helt annen, og da blir det et spørsmål om hvilken stand de er i.

For 1000 NOK burde du kunne få konsollen med nødvendige kabler, en kontroll (kanskje to) i grei stand, og sikkert et par carts.

Ellers er det veldig mye som er overpriset på bruktmarkedet. Folk som ikke har peil finner gamle konsoller og spill, tenker at dette må være verdt sin vekt i gull, og hiver det ut på Finn til en hårreisende pris. Det verste er at jeg mange ganger ser at det blir solgt til den prisen. Til tross for slike tilfeller av overprising, så er det relativt gunstig å kjøpe N64-stuff i disse tider. Hva retro angår, så er N64 i skyggen av NES og SNES for tiden, og man kan fort gjøre mange kupp. Selv har jeg noen CIB N64-spill som jeg tviholder på, i påvente av bedre tider ;)
Endret av Raspeball
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Noen her som fortsatt spiller MK7 på 3DS? Min FC; 4742-5710-3966

 

Husk å si ifra hvis du adder meg.. :)

Hadde nesten glemt av det spillet, har ikke spilt det siden 2011, hvordan adder man folk der igjen? har ikke gjort slike ting så mye før

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Det kommer an på. For en komplett (eske, manualer, kabler, etc) standard utgave i helt grei stand kan en nok ikke håpe på mer enn 700 NOK. Følger det med spill så blir jo selvfølgelig prisen justert deretter. Som eks. kan man regne rundt 100-150 NOK for SuperMario 64, cart only. Er spillene CIB er saken selvfølgelig en helt annen, og da blir det et spørsmål om hvilken stand de er i.

For 1000 NOK burde du kunne få konsollen med nødvendige kabler, en kontroll (kanskje to) i grei stand, og sikkert et par carts.

Ellers er det veldig mye som er overpriset på bruktmarkedet. Folk som ikke har peil finner gamle konsoller og spill, tenker at dette må være verdt sin vekt i gull, og hiver det ut på Finn til en hårreisende pris. Det verste er at jeg mange ganger ser at det blir solgt til den prisen. Til tross for slike tilfeller av overprising, så er det relativt gunstig å kjøpe N64-stuff i disse tider. Hva retro angår, så er N64 i skyggen av NES og SNES for tiden, og man kan fort gjøre mange kupp. Selv har jeg noen CIB N64-spill som jeg tviholder på, i påvente av bedre tider ;)

 

Hva er CIB?

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Elkjøp gir alltid nettpris. Men bare om du ber om det.

Ok, men jeg var på Expert der de skulle ha 3200,-. Ville bare forsikre meg slik at jeg ikke gjorde den samme tabba å kjøre til Elkjøp får å finne ut at dem også har forskjellig pris i forhold til nettet. Jeg har aldri likt Expert, "desverre" har jeg et gavekort der :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...