Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Alt jeg skrev over kommer til Norge, altså Zelda-pakka den 4. oktober. Dessverre er det bare nedlastbar versjon av Wind Waker som følger med, så det er litt nedtur. Men personlig villle jeg klart valgt den foran vanlige Nintendoland-pakken.

Men man får med wii u-en med zelda designet? da er jeg happy:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra Nintendo.no:

 

I tillegg til den vanlige utgaven av spillet vil det lanseres en Limited Edition som inneholder et eksklusivt, dobbeltsidig tittelark med Zelda-artwork og en Ganondorf-figur. Ikke nok med det, så vil det også lanseres en Wii U Premium Pack som inneholder en svart, 32GB Wii U-konsoll, en Wii U GamePad dekorert med gullsymboler og emblemer fra spillet og en kode som lar deg laste ned spillet direkte fra Nintendo eShop. Begge deler lanseres den 4. oktober.

Lenke til kommentar

Og Reggie melder seg på konsollkrigen..

 

“It’s all about the games. The competitive systems have announced their launch lineups. I’m allowed to say ‘Meh,’” Fils-Aime said. “I look at our lineup of titles and I feel good about our lineup. We’ve got Zelda. We’ve got Mario. We’ve got Donkey Kong. In addition to great titles like Pikmin 3 and Wonderful 101, I feel very good about our lineup, and I feel very good about the value proposition we’re putting out there for the consumer.”

 

In response, Fils-Aime continued to hammer the point that, in the end, all the consumer cares about is great games and great experiences. “We’ve got cloud technology that we’re delivering with Wii U. Nintendo TVii is all cloud-based technology. But the difference is, we don’t talk about the tech. We talk about the experience. We make sure that the consumer has fun with the game experiences that we provide, “ Fils-Aime told IGN. “And so I think as you compare and contrast Nintendo with other players in the space, for us it’s about games, about the fun, about the entertainment value, and not about the tech.”

 

http://www.ign.com/articles/2013/08/28/nintendo-president-on-ps4-xbox-one-launch-lineups-meh

 

81qxCtE.gif

 

Hadde vært bedre om nye donkey kong, zelda og mario var litt mindre "meh" dog (foreløbig i hvert fall).

 

Lenke til kommentar

Tipper Mario Kart 8 kommer rundt mai 2014. Er en evighet til. Det jeg har sett til nå av MK8, ser så forbaska bra ut. Er fælt å tenke at spillet er 6-9 måneder unna en lansering til Wii U.

Hva er det som gjør MK8 så bra? Det er jo bare MK7 i reprise?

 

Btw når oppdateres eShop egentlig? Etrian Odyssey IV er endelg ute i dag, men nå? Var ikke ute da jeg sjekket. (men skal til byen når butikkene åpner, så får se om jeg tar en fysisk utgave for en gangs skyld. Begynner å bli lenge siden sist. Forrige var Fire Emblem, og før det igjen Luigi's Mansion 2. Før det husker jeg ikke engang.) :p

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Hva er det som gjør MK8 så bra? Det er jo bare MK7 i reprise?

Faktisk ble mange positivt overrasket på E3 at det ikke var så likt MK7 som forventet. Grafikken er voldsomt forbedret og man kan kjøre på vegger og tak. Banedesignet virker fantastisk på traileren. Regner med flere nyvinninger også ettersom det er så lenge til det kommer.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

At grafikken er bedre er helt logisk, men det gjør det ikke til et bedre spill. Å kjøre på vegger og tak ser jeg heller ikke har den helt store "løp og kjøp"-følelsen. Det var mye større å kunne fly og kjøre under vann, men det endte jo med et stort meh.

Det er f zero med mario og de andre med:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Nå er jo MK7 et håndholdt spill. MK8 på storskjerm og HD vil være en god nok oppgradering for mange.

 

 

Btw når oppdateres eShop egentlig? Etrian Odyssey IV er endelg ute i dag, men nå? Var ikke ute da jeg sjekket. (men skal til byen når butikkene åpner, så får se om jeg tar en fysisk utgave for en gangs skyld. Begynner å bli lenge siden sist. Forrige var Fire Emblem, og før det igjen Luigi's Mansion 2. Før det husker jeg ikke engang.) :p

Så vidt jeg har erfart legges slike spill ut ved midnatt, men på eShop er datoen til spillet satt til 5. september...

Lenke til kommentar

MK7 på håndholdt? Haha, der ser man hvor like de er. :p Mente MKWii, men det er jo strengt tatt ikke noe forskjell på de heller. :p

 

Ja, så at Etrian Odyssey IV kommer i september. Faen, det blir lenge å vente. :( Med tanke på at ingen butikker her ante hva Tales of the Abyss og Fire Emblem er tror jeg neppe jeg gidder ta turen ned i butikken for å se om de har det der. :(

 

Edit: Nevermind. Strømmen gikk, så jeg benyttet sjansen til å stikke ned i byen for å se om de hadde Etrian Odyssey IV der. Lette gjennom alt jeg kommer over, men neida... ikke før i den aller, aller siste butikken. De hadde ett eneste eksemplar, men de hadde det. Helgen er reddet. :D :D :D

 

Men det har fått meg til å tenke litt. Jeg klikket nesten da jeg så Etrian Odyssey IV ikke kom i dag likevel, og tenkte neste uke ville blitt jævlig lang. Dere har knapt hørt om det engang. Jeg synes Pullblox og Fallblox er noe av det beste som er kommet til 3DS, og at det er laget av folkene bak Paper Mario og Fire Emblem sier jo sitt. Her inne har knapt noen hørt om det, og færre bryr seg. Sega lagde ikke bare en kopi av Mario Kart, men de lagde en kopi som er bedre enn originalen på mange måter. Ingen her bryr seg. Nintedo lager enda et Mario/Mario Kart/whatever som er 90% identisk med resten av serien, og dere er i ekstase. Er det rart Nintendo fokuserer på kjernespill, i stedet for å prøve noe nytt? ;)

 

For den saks skyld: Jeg kunne sagt eShop får neste ekte F-Zero, neste ekte Super Mario og neste ekte Zelda, men ingen her ville fått det med seg. Staks jeg nevner eShop kobler folk ut og slutter å høre etter. Men hvorfor?

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...