Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Figures show that the Wii U version of Rayman Legends – considered by many its definitive edition – accounted for 45% of the title’s total physical sales, beating the Xbox 360′s 35% share, and dwarfing the numbers achieved by the PlayStation 3.



Sony’s system managed 24% of total sales, although this may have something to do with PlayStation gamers instead opting to wait for the delayed Vita version, which whilst recently revealed to be missing some content, still includes the otherwise Wii U exclusive ‘Murphy’ co-operative multi-player mode.



Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Apropos dét: Hvordan i all verden spiller man 6-player? Googlet litt og fant en fyr som skrev i et review at han hadde spilt 6-player fotball, men ikke noe om hvordan man koblet det opp.

 

Noen som vet? Kanskje det bare er 5-player? :c

 

Edit: Selvfølgelig snakk om Rayman. Kung Foot. Er mye som tyder på at det skal gå an å spille 6 spillere i lag, men kanskje ikke?

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

Det blir nok en salgsmessig flopp som Vita (ja, jeg tror løpet er kjørt for Sony håndholdte nå). Blir ikke overrasket om det dukker opp på PS3 eller PS4 neste år.

 

Ellers skulle jeg ønske Nintendo var flinkere til å spre spillene sine. Ikke første gang Mario og Zelda kommer ut på samme dag.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

22. november blir en ganske syk dato i USA når det gjelder lanseringer:

 

Super Mario 3D World (Wii U)

Zelda: A Link Between Worlds (3DS)

Mario Party: Island Tour (3DS)

Xbox One launch w/Dead Rising 3, Forza 5, Ryse, COD, BF4, Watch Dogs etc.

Tearaway (Vita)

Ååå som jeg gleder meg til a link between worlds, a link to the past var et av de første spillene jeg noen gang spilte på tidlig 90 tallet, og mario party island tour ser fantastisk ut men forbaska synd det ikke kommer til wii eller wii u når vi endelig får en ny skikkelig mario party:/

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Angående A Link Between Worlds, så kan jeg ikke noe for det, men jeg rynker litt på nesen av det jeg har sett når Link blir 2D og kryper langs veggene.. Satte en demper på stemningen min! Samme med disse "himmelbruddene" i Twilight Princess.. :(

Folk har alltid vært kritiske når de har prøvd noe nytt i zelda serien, var sikkert en del mennesker som rynket litt i nese sin når de kom med minish cap hvor man kunne bli liten til tider eller nåe de skulle lage ett zelda spill med tegnefilm grafikk, jeg tror spillet vil bli det beste zelda spillet på årevis :)

Lenke til kommentar

Folk har alltid vært kritiske når de har prøvd noe nytt i zelda serien, var sikkert en del mennesker som rynket litt i nese sin når de kom med minish cap hvor man kunne bli liten til tider eller nåe de skulle lage ett zelda spill med tegnefilm grafikk, jeg tror spillet vil bli det beste zelda spillet på årevis :)

 

Husker jeg selv var ganske skeptisk til både Minish Cap og Wind Waker, men det viste seg at begge spillene var meget gode spill.

 

Selv syntes jeg A Link to the Past er det beste spillet i Zelda serien og kjøpte meg nylig en 3DS XL nettopp på grunn av at det skulle komme en oppfølger.

Det at Link får nytt utstyr i et nytt Zelda spill (som for eksempel lar ham bli et slags 2D bilde og gå langs veggene) syntes jeg er helt ålreit. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Husker jeg selv var ganske skeptisk til både Minish Cap og Wind Waker, men det viste seg at begge spillene var meget gode spill.

 

Selv syntes jeg A Link to the Past er det beste spillet i Zelda serien og kjøpte meg nylig en 3DS XL nettopp på grunn av at det skulle komme en oppfølger.

Det at Link får nytt utstyr i et nytt Zelda spill (som for eksempel lar ham bli et slags 2D bilde og gå langs veggene) syntes jeg er helt ålreit. :)

Kan bare forestille meg vist de lagde det i full hd 3d kvalitet med realistik grafikk og utnyttet alt wii u kan og laget det mest enorme zelda spillet noensinne, man kan bare drømme:)

Lenke til kommentar

Hmm, Pokemon X & Y ser ut som det første Pokemonspillet jeg nesten må ha siden Leaf Green & Fire Red... Da er det store spørsmålet om man skal plukke opp en Nintendo 3DS eller Nintendo 3DS XL, føler at siden jeg er temmelig nazi og bortskjemt når det kommer til skjermoppløsning og bildekvalitet at 3DS XL rett og slett vil være mer irriterende på grunn av samme oppløsning på mye større skjerm, grøsser bare av tanken..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...