Gå til innhold

Gått lei spilling?


Anbefalte innlegg

  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Enig med tankbug. Går lei spillene jeg har i perioder, og andre perioder bare enkelte av dem, men er alltid interessert i noe nytt og spennende. Dersom du plutselig er lei spilling i sin helhet så er det store sjanser for at det foregår noe på et psykisk plan. Enten depresjon eller tom. det motsatte: at du er kommet over en depresjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Er i en tørkeperiode nå selv. Har både Bioshock Infinite og The Last of Us liggende, men til tross for at jeg har gledet meg til dem begge i en lang stund får jeg meg ikke til å spille dem. Har egentlig slike perioder ganske ofte, og som Deldy pleier det å ordne seg etterhvert ved at jeg finner frem noe gammelt, og plutselig får jeg ikke lyst til å gjøre annet igjen.

Lenke til kommentar

Jeg begynner å bli lei. Eller, det er vanskelig å finne et spill som frister.

 

World of tanks og War Thunder er ikke like gøy som da jeg først oppdaget dem. Starcraft kjempekult, men uaktuelt, for jeg hater å tape, og sånne spill krever at du legger inn så utrolig mye tid og energi for å bli skikkelig god. Jeg tenker litt på Metro: Last light, men anmeldelser antyder at det ikke kommer til å leve opp til Fallout-spillene. Så vurderer jeg Hitman Absolution, men også dette skuffer ifølge en del anmeldere. Vil jeg like det når jeg likte forgjengeren?

 

Noen som har noen tips? Tenker på Battlefield, selv om jeg aldri har vært frelst av de spillene.

Lenke til kommentar

Er ferdig med uke 2 av 3 av ferien min, jeg tok valget om å avbryte ferien og dra på jobb igjen i morgen så tar jeg dem 5 dagene senere, kanskje da GTA V kommer eller så tar jeg en skikkelig ferie.

 

Har spilt The Last of Us sporadisk siden tirsdag da jeg fikk det, og er fortsatt ikke ferdig.

Lenke til kommentar

Fikk inntrykk av at Xbox One hadde flere gode titler, faktisk. InFamous: Second Son virket spennende. Men Xbox One hadde Ryse, Dead Rising 3 (!!) og, umh... flere titler.

 

Regner med at det jevner seg ut etter hvert, dog. Har likevel planlagt å skaffe meg begge.

 

Ja, muligens. Men nå har jeg hørt ganske mye negativt om xboxen, og det jeg har lest har ikke vært lovende, så holder meg nok bare til PS4.

Og jevner seg nok ganske ut ja, bare noen lanseres litt før her og der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...