Gå til innhold

Gått lei spilling?


Anbefalte innlegg

Fikk inntrykk av at Xbox One hadde flere gode titler, faktisk. InFamous: Second Son virket spennende. Men Xbox One hadde Ryse, Dead Rising 3 (!!) og, umh... flere titler.

 

Regner med at det jevner seg ut etter hvert, dog. Har likevel planlagt å skaffe meg begge.

Kan ikke si at Ryse så veldig bra ut, altfor mye quicktime events (eller hva det nå enn heter) Press X for å drepe noen. Virket veldig hjernedødt og kjedelig. Men Dead rising så jævlig kult ut.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger litt innspill.

Vurderer sterkt å selge gamer-pcen min til fordel for konsoll-spilling (har allerede PS3, og vil kjøpe meg PS4 når det kommer ut).

 

Det er ingen PC spill-titler, med unntak av Starcraft 2 : Heart of the Void, som interesserer meg lenger - og dette kommer neppe ut før om minst 2 år.

 

Så fram til Elder Scrolls Online, men nå skal jo det lanseres på PS4 til våren så da er det èn mindre grunn til å beholde spill-pcen, som jeg nå kun bruker til youtube og surfing generelt.

 

Men så har jeg da også en Steam konto med en rekke spill-titler som da mer eller mindre blir ubrukelig, og ikke kan jeg selge denne kontoen da det strider mot Steam sin TOS.

 

Har hatt en gamer-pc omtrent siden 11-12 års alderen, og jeg er nå 25 år, så naturligvis føles det som en stor avgjørelse :p

Har fra før av en laptop som fint kan fungere som surfe laptop.

 

Og jeg har allerede lagt ut pcen for salg, for å ha sagt det, for å se på responsen.

Har allerede flere interesserte.

 

Edit: Jeg ser for meg at jeg vil spare litt penger på det med tanke på strømforbruket til denne pcen + høytalere + skjerm. Det er altså en av grunnene til at jeg tenker på å selge nå, før PCen mister særlig mer verdi.

Endret av Deldy
Lenke til kommentar

*snip*

 

Akkurat det samme som jeg har gjort. De PC-eksklusive spillene er som regel ikke for meg. Da jeg leser spill-nyheter flere ganger daglig er det alltid konsoll det handler om. På PC virker det som jeg kun ser innlegg om et nytt Company of Heroes, Total War etc eller hva de RTS spillene heter.

Og nå som veldig mange indiespill også skal komme til PS3/4/Vita.

Det som kanskje tok kaken, var at Elder Scrolls Online kommer til PS4.

Tror min PC-gaming tid er over.

Lenke til kommentar

Jeg tenker i samme baner. Bruker sjelden PC til å spille på. Det er surfing og redigering den brukes mest til. Spilling foregår 90% av tiden i horisontal stilling på sofaen og må si det foretrekkes. Blir nok ingen gamer-PC i fremtiden, men heller mer fokus på konsoll (da PS4) da jeg regner med det blir en ok multimedia-plattform i seg selv.

Lenke til kommentar

Så lenge jeg kan spille skytespill med mus og tastatur gir jeg ganske f i om det er via en ps4 eller en pc.

 

Det er det eneste aberet jeg har hatt med konsollspilling egentlig; kontrollene.

 

Har som mange andre veldig opp og ned med spillglede. Hadde en liten spike med Diablo 3 og gw2. Før det var det vel litt wow for en del år siden.

 

Nå er jeg på bølgen igjen med final fantasy 3-12 samt metal gear serien og mega man x. Also; vurderer the last of us.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg finner rett og slett ingen spill som fenger. GTA IV og Hitman Absolution skuffet stort.

 

Problemet mitt er at jeg går lei, og med dagens mikrobetalinger og styr går jeg enda fortere lei. Det er så utrolig skuffende og lite givende når du opplever at hjernedød "grinding" og betaling er det eneste som skal ta deg videre i spillet. War Thunder gidder jeg rett og slett ikke mer av, så da får jeg aldri prøvd over tier 12 der.

Lenke til kommentar

Siden dette er et forum, tolkes ikke alt helt riktig, men jeg har aldri hørt om det angående Hotline: Miami.

Jeg blir litt uvel av å spille spillet, rett og slett fordi bildet og lignende beveger seg så psykadelisk. Fargene og slikt gjør også sitt.

 

Men det er et bra spill. Bare ikke ta lange økter. :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er helt motsatt i forhold til endel av dere med PC/Konsollspilling. Solgte unna PS3'en og 360'en støver ned. Synes det er mye mindre "ork" å peise igang et spill i en halvtime/time på PC'en istedenfor å forflytte meg til sofa, mate konsoll med et spill, måtte oppdatere driten osv osv.

 

Det er også ufattelig mye mer små indiespill på PC som jeg koser meg med, dette er flott da det ikke krever timesvis med investering for at det skal være et poeng å spille litt. Eksempler på disse er Rogue Legacy, The Binding of Isaac, FTL.

 

I det siste har jeg faktisk endelig fått meg selv til å teste Leage of Legends. Har faktisk spilt det i endel timer nå og synes det er veldig kult selv om jeg ikke har vært særlig overbevist over MOBA sjangeren før.

Lenke til kommentar

Akkurat det samme som jeg har gjort. De PC-eksklusive spillene er som regel ikke for meg. Da jeg leser spill-nyheter flere ganger daglig er det alltid konsoll det handler om. På PC virker det som jeg kun ser innlegg om et nytt Company of Heroes, Total War etc eller hva de RTS spillene heter.

Og nå som veldig mange indiespill også skal komme til PS3/4/Vita.

Det som kanskje tok kaken, var at Elder Scrolls Online kommer til PS4.

Tror min PC-gaming tid er over.

 

Ikke ofte jeg har svart meg selv her. Nå skal det sies at jeg er kjent for å forandre meninger i hytt og pine når det kommer til hva jeg spiller på. Har nå brukt en bra gaming-laptop og kjøpt masse spill gjennom Steam sommersalg. Er utrolig digg å bare ha alt på ett sted. Ikke minst da de fleste venner av meg også er der. Vennelisten på konsoll er liten og ingen chat brukes der i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...