Gå til innhold

Gått lei spilling?


Anbefalte innlegg

Jeg spilte absolutt en hel del før, men dette sister året er det stort sett Starcraft 2 som har holdt meg engasjert over lengre tid. Jeg har klart å spille litt Skyrim, men kun 24 timer, noe som er utrolig lite i forhold til hvor mye jeg kunne spille før. Jeg har lett over 400 timer på Oblivion, som en referanse.

 

Tror den største forskjellen er at jeg ikke spiller så mye på Xbox 360en lenger. Jeg har vel en 3-4 spill jeg ikke engang har spilt gjennom eller startet på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte mye før, men har avtatt med tiden. Har nå fått tid til andre hobbyer som fotografering osv :) Det som er teit, er at jeg ser alltid igjennom Steam og diverse spillnettbutikker for å se om de har noen gode tilbud på spill. Ender da opp med å kjøpe hele spillserien osv. Nå er jo Hitman spillene på tilbud på Steam, så måtte bare ha det. ^^

Lenke til kommentar

Velkommen i klubben.

 

Har sikkert 14 spill på PCen som jeg bare har starta på og spilt i 15 minutter, og på ps3 har jeg uncharted 3 og AC:R som jeg kun har spilt i noen timer (kjøpte de for mange måneder siden)

 

 

Eneste spillet jeg har spilt skikkelig lenge uten å bli lei er FIFA og CS. Alt for mye søppelspill nå for tiden.

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har kommentert noe her. Jeg har enda ikke funnet et spill som er LITT gøy.

 

Har forsåvidt gitt opp.

 

Kasta stasjonæren min etter en kompis som ville ha den og kjøpte en helt ok bærbar istedet.

 

Enig med deg baguett. Alt for mye søppel for tiden. null underholdning, null motstand.

Lenke til kommentar

Kjente lenge på akkurat det same som fryktelig mange her. Ingen spel fenga lenge. Moro ei lita stund, ei lita helg eller eit par kveldar. Deretter vart det kjedelig, repetivt og eg gjekk lei. No har eg av alle ting vore frykteleg hekta på fire ulike spel dei siste to månadane. Først Batman: Arkham Asylum, så Batman: Arkham City (begge vart spelt gjennom, og eg som aldri spelar meg gjennom spel!). Så plukka eg fram Skyrim og er no på 120 timar der. Dei siste dagane har eg nytta meg av 7 dagar gratis Star Wars: The Old Republic, og no er det på veg i posten. Det er smått utruleg, men ein MMO har klart å fenge meg igjen, 3 år etter at eg avslutta EVE-Online-kontoen min.

 

Eg klarar ikkje å setje fingeren min heilt på kva det er som skal til for at ting fungerer for meg, men det er noko med at spel må fenge sterkare enn før. Tidlegare kunne eg sitje ein heil kveld å drive med gruvedrift i asteroidebelta i EVE, men neppe no lenger. No har EVE frykteleg mange andre ting enn gruvedrift å henge fingrane i, så om eg set av nok tid kan det vel kanskje kunne fenge igjen. Det er ut til at EVE tek steg mot auka innleving i framtida, så kven veit...

 

I Batman er det god historieforteljing, eit knakande godt kampsystem og god atmosfære som har fått meg til å bruke time etter time. Skyrim har fungert utruleg bra etter at dei mest irriterande sidene ved Oblivion vart luka vekk. Spelet klarar å engasjere meg langt betre enn det Oblivion nokon sinne klarte. Det er mykje dei samme tinga ved SWTOR som fenger. At der er utelukkande dialogsekvensar løftar spelet opp frå den jamne MMO. Spelet slit med mykje det same som MMO-ar generelt gjer, men sidan historieforteljinga fungerer så godt som ho gjer, klarar eg å ignorere det. Det må ei fengande og god historie eller oppleving til, merkar eg. Då kan eg framleis bruke så alt for mange timar på speling.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Off.. suger når du blir lei ett spill. Har nettopp blitt lei av BF3 etter nesten 400 timer ingame. Her en dagen begynte jeg med Simcity 4 bare for gøy, men iløpet av en uke ble jeg lei av dette. :closedeyes: Eneste spillet jeg aldri ble lei av var CS 1.6 :) Men nå får jeg vel bare vente på nye GTA spillet.

Lenke til kommentar

Føler jeg har det som veldig mange andre her inne, og er vel et resultat av å være ekstremt bortskjemt på spillutvalget over lang tid.

 

Jeg er fremdeles lidenskapelig interessert i spill og spillindustrien, har det kjempegøy når jeg spiller nye og veldig gode spill, men blir alltid lei av de før jeg er i nærheten av å fullføre. Jeg har jo både PC og konsoller med haugevis av spill, men blir alltid sittende på internett istedenfor å spille noen av de mens jeg tenker at det hadde vært gøy å spille et kult spill.

 

De to forrige store spillene for meg var vel egentlig først Diablo 2, og så WoW. Må si jeg har litt tilbakeholden optimisme om at jeg kan få tilbake litt av spillegleden når Diablo 3 kommer, det er ingen som klarer å underholde meg i såpass lange tider som Blizzard har gjort med spillene sine. :)

Lenke til kommentar

Jeg har klart å spille litt Skyrim, men kun 24 timer, noe som er utrolig lite i forhold til hvor mye jeg kunne spille før. Jeg har lett over 400 timer på Oblivion, som en referanse.

 

Jeg klarte kun 21 timer på Skyrim. Andre spill som X3 Terran Conflict har jeg derimot klart å bruke opp til 500 timer på.

Lenke til kommentar

Har blitt skuffet av de seneste store spilltitlene. Det i tillegg til at jeg har hatt lengere pause fra spilling grunnet sosiale ting, har gjort til at det føles som en terskel å gå begynne igjen. BF3 fenga liksom ikke helt, selv om jeg elsket BF2. spilte en del timer skyrim, men ikke på langt nær samme som oblivion. For par uker siden prøvde jeg litt cs 1.6 igjen og fikk med gamle gjengen på kamper. har ikke hatt det så gøy på utrolig lenge! Gammelt er fortsatt bra.

Lenke til kommentar

Er ikke lei spill som medium - føler at det ennå ikke har realisert sitt potensiale - men jeg er veldig lei spillbransjen. Trender som at man i mindre og mindre grad eier produktet man kjøper, at produktene stykkes opp for å selges i overprisede deler og at konsollene snart er like kompliserte å vedlikeholde som PCer, gjør at jeg begynner å bli lei og tenker på å kun gå over til retrogaming etterhvert. Og der er det uansett mer enn nok snadder å ta av.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Er det bare jeg som er lai av at det aldri kommer ett nytt Galactic Civilizations? Eller lignende?

 

Som fan av slike spill er jeg lei av å spille de gamle spillene. LEI. De nye mikrespillene er dype skuffelser. Unntaket er SAOSE Rebellion.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...