Gå til innhold

Gått lei spilling?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gått lei jævelig stressende spill. Skal jeg spille noe nå må det være noe mer laidback der JEG bestemmer tempoet og at det er litt mer easy.

 

WOT er i så måte kuult. Det samme med eldre spill som Fallout Vegas, Skyrim etc. Er et MUST å kunne trykke pause og chille litt.

 

Orker ikke lengre FPS der man må kunne bretta 110% og vite om absolutt alle spawnpoint for å klare å henge med på top 5 lista. Har hverken tid eller ork til det lenger

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tja. Du har og de som var i tenårene når warcraft 2 kom (mye disketter!), og som spilte GoldenEye når spill faktisk var vanskelige.

Vi som satt og leste spillblader om og om igjen fordi de hadde bilder av Mega Man 4 og det enda var ukjent når det ville slippes her til lands.

Vi som kjøpte Quake 2 og ble blåst av banen av Half-Life.

Vi som følte overalt på kroppen frustrasjonen av å ikke ane hvor siste hjertebiten var i Zelda: A Link to the Past fordi det ikke var internett tilgjengelig så lett som nå.

 

Mulig vi er de sutrete. De som alltid sier "spill er ikke som før i tiden".

 

Kanskje de som kom litt etter var litt heldigere ja =p

 

 

Tja. Du har og de som var i tenårene når warcraft 2 kom (mye disketter!), og som spilte GoldenEye når spill faktisk var vanskelige.

Vi som satt og leste spillblader om og om igjen fordi de hadde bilder av Mega Man 4 og det enda var ukjent når det ville slippes her til lands.

Vi som kjøpte Quake 2 og ble blåst av banen av Half-Life.

Vi som følte overalt på kroppen frustrasjonen av å ikke ane hvor siste hjertebiten var i Zelda: A Link to the Past fordi det ikke var internett tilgjengelig så lett som nå.

 

Mulig vi er de sutrete. De som alltid sier "spill er ikke som før i tiden".

 

Kanskje de som kom litt etter var litt heldigere ja =p

 

Følelsen av å spille HL2 for første gang og utforske og bli dratt inn i storyen var jo bare helt hinsides....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nei egentlig ikke, men har lagt merke til at ingen spill gir meg den samma feelen som cs ga, at jeg kunne gå tilbake til det hver dag og ha det like gøy. Det ble bare bedre og bedre. Lenge siden nå. Elsker spill, alltid gjort det. Men er sjeldent det kommer noe spill som virkelig skaffer min interesse, og når den gjør det så er ikke alltid så lenge. Skyrim klarte det ganske bra en stund, men nå så går det ikke. Lastet ned mange mods osv, men magien er rett og slett borte. Gleder meg helt sykt til GTA V, der veit jeg at jeg får den god følelsen i lang tid. Alle gta spillene har gitt meg det, og dette ser ut som den beste hittil! Hype hype hype:) PES og Fifa kommer med ny engine, så er det watch dogs snart. Så kommer jo south park rpgen også. Masse i år for min del, så dette blir mye bedre enn det har vært på veldig lenge.

Lenke til kommentar

Kan ikke kalle meg lei men merker at eg blir mer kravstor med tiden. Er veldig få spill eg fullføre. Tør ikke tenke på hvor mange spill eg har kjøpt på steam uten å bruke dem. Oppimot 90% av mine steam spill har eg brukt mindre enn 2 timer på.

Det er vel fordi Steam er så billig...kjøper uten å tenke gjennom det :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg merker jeg har mine stunder hvor jeg blir sliten. Spiller det en del også er det noe i et spill som er irriterende. Også til slutt tenker du bare "Fack it, gidder ikke å ha det sånn".

Jeg har lenge lett etter et spill hvor man kan tilbringe flere måneder på å bygge opp noe som er verdt det.

Har spilt League of legends som er moro, men samtidig det å farme runes for å bygge champion du vil spille er både gøy og frustrerende.

Spilt Dota 2, som er frustrende da det er så mange dårlige spillere å ha med å gjøre. Ikke bare det men var en periode man begynte å kjefte på sine egne venner. Ikke bra.

WoW har jeg ikke rørt på lenge, ennå jeg spilte det dagen det kom ut.
Andre MMO spill har rett å slett ikke vært like interessante. Dem driter seg ut alltid på noe.

Fps spill går jeg fort lei. Samme banen, samme våpna etter at unlocksa er åpnet.

Er nok mest glad i moba og rpg spill, men også fps. Er tungt. Har det sånn akkurat nå , men venter på BF 4 også blir det Batman osv også. Så går nok snart over. Men det er bare midlertidige løsninger.

Sukk

Lenke til kommentar

Jeg merker at jeg (ikke overraskende) blir lei hvis jeg har spilt mer enn vanlig.

 

I høstferien reiste samboer og barn på ferie, og jeg hadde mer tid til spill enn jeg vanligvis har. Spilte igjennom Grand Theft Auto V iløpet den uken, og etter det har jeg ikke hatt noe særlig trang til å spille. Har spilt igjennom 60% av kampanjen i Injustice: Gods Among Us, og ikke noe mer.

 

Steam-kontoen min renner over av spill jeg tidligere har gledet meg til, spill jeg vet jeg kommer til å like, men likevel orker jeg ikke å ta meg bryet med å starte de opp siden jeg vet at jeg ikke kommer til å spille mer enn 5-10 minutter før jeg skrur de av igjen.

 

Ofte kjenner jeg at jeg koser meg mer med å lese om kommende spill, lese omtaler og å glede meg til spillene kommer enn å faktisk spille dem selv.

 

Mye kommer nok av at jeg har blitt eldre og har forpliktelser, men det er nok ikke der skoen trykker mest heller tror jeg.

 

Kunne sikkert skrevet så mye mer, men det har jeg ikke tid til akkurat nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg merker at jeg (ikke overraskende) blir lei hvis jeg har spilt mer enn vanlig.

 

I høstferien reiste samboer og barn på ferie, og jeg hadde mer tid til spill enn jeg vanligvis har. Spilte igjennom Grand Theft Auto V iløpet den uken, og etter det har jeg ikke hatt noe særlig trang til å spille. Har spilt igjennom 60% av kampanjen i Injustice: Gods Among Us, og ikke noe mer.

 

Steam-kontoen min renner over av spill jeg tidligere har gledet meg til, spill jeg vet jeg kommer til å like, men likevel orker jeg ikke å ta meg bryet med å starte de opp siden jeg vet at jeg ikke kommer til å spille mer enn 5-10 minutter før jeg skrur de av igjen.

 

Ofte kjenner jeg at jeg koser meg mer med å lese om kommende spill, lese omtaler og å glede meg til spillene kommer enn å faktisk spille dem selv.

 

Mye kommer nok av at jeg har blitt eldre og har forpliktelser, men det er nok ikke der skoen trykker mest heller tror jeg.

 

Kunne sikkert skrevet så mye mer, men det har jeg ikke tid til akkurat nå.

 

er du 1907 modell?

Lenke til kommentar

Steam-kontoen min renner over av spill jeg tidligere har gledet meg til, spill jeg vet jeg kommer til å like, men likevel orker jeg ikke å ta meg bryet med å starte de opp siden jeg vet at jeg ikke kommer til å spille mer enn 5-10 minutter før jeg skrur de av igjen.

 

Ofte kjenner jeg at jeg koser meg mer med å lese om kommende spill, lese omtaler og å glede meg til spillene kommer enn å faktisk spille dem selv.

Kjenner meg godt igjen. :wee:

Blir masse youtube-videoer (let's play / guider osv) av forskjellige spill, både de jeg har (men ikke spillt ordentlig) og kommende spill. Men setter meg aldri ned å faktisk spiller de. :blink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...