Gå til innhold

Gått lei spilling?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Spilt meg lei på alle skytespill, er bare ingen skytespill jeg har spilt som er bedre enn BF, COD, CS og titanfall, og jeg har utspilt alle sammen. Samme er det med racingspill. Desverre lages det ikke gode arcade racere som er favoritten min. Når det kommer til RTS har jeg utspilt SC2, og desverre finnes det ingen RTS som føltes like bra ut som det. 

 

RPG er jeg ikke så veldig interessert i dessverre, samme med typiske sandbox og open world spill. 

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg har aldri kjøpt så mange spill som jeg har disse siste ukene. Ikke fordi jeg hadde særlig lyst på de, men fordi jeg er gått lei sjangerene jeg har vært gjennom. Har spilt mye forskjellig gjennom årene og nå har det kommet til et punkt hvor jeg bare er lei. Call of Duty, World of Warcraft, Battlefield, Uncharted, Diablo, Need for Speed, Zelda, Mario, Elder Scrolls, Fallout og listen går videre. Jeg har så mange gode minner med disse, men hver gang jeg prøver å spille de ender jeg bare opp med skru av spillet etter 10-20 min maks, og browser gjennom PS Store etter noe nytt. Denne måneden har jeg prøvd Metal Gear Solid, Ratchet & Clank, League of Legends, Heroes of The Storm, Witcher 3, Murdered: Soul Suspect.

 

Faen, sitter fast føler jeg. Veldig lyst til å finne et spill jeg bare faller meg helt inn i og kan klokke inn hundretalls av timer inn i. Siste jeg likte veldig godt er jo Uncharted 4, men er på en måte en engangsopplevelse. Hjelp!

Endret av Honrekt
Lenke til kommentar

Jeg har aldri kjøpt så mange spill som jeg har disse siste ukene. Ikke fordi jeg hadde særlig lyst på de, men fordi jeg er gått lei sjangerene jeg har vært gjennom. Har spilt mye forskjellig gjennom årene og nå har det kommet til et punkt hvor jeg bare er lei. Call of Duty, World of Warcraft, Battlefield, Uncharted, Diablo, Need for Speed, Zelda, Mario, Elder Scrolls, Fallout og listen går videre. Jeg har så mange gode minner med disse, men hver gang jeg prøver å spille de ender jeg bare opp med skru av spillet etter 10-20 min maks, og browser gjennom PS Store etter noe nytt. Denne måneden har jeg prøvd Metal Gear Solid, Ratchet & Clank, League of Legends, Heroes of The Storm, Witcher 3, Murdered: Soul Suspect.

 

Faen, sitter fast føler jeg. Veldig lyst til å finne et spill jeg bare faller meg helt inn i og kan klokke inn hundretalls av timer inn i. Siste jeg likte veldig godt er jo Uncharted 4, men er på en måte en engangsopplevelse. Hjelp!

Har du prøvd noen i Souls-serien? De er iallefall ganske forskjellig fra de du nevner, og stort sett de eneste spillene jeg har blitt helt oppslukt av de seneste årene..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Liker openworld bygge spill med et narrative en crafter selv som feks Rimworld, Stonehearth, Pixel Pirates, Gnomoria. Spill som gir en spesiell atmosfære og hvor jeg må leve med alle konsekvenser. Spill som har Dungeon Keeper survival feelingen.

 

Selv om jeg fortsatt kjøper RPG/RTS/FPS spill så spiller jeg det ofte bare i et par timer før jeg går lei.

 

Har absolutt ikke gått lei multiplayer som for eksempel Rust og Paradox spill. Bare så kjipt at det er så vanskelig å koordinere games, kan ikke sette av en enkel kveld uken ettersom nesten alle uker er forskjellige for alle.

 

Når det kommer til PC gaming som hobby så hviler alt på Star Citizen for min egen del, hvis det blir en flopp eller Beta ikke kommer ut neste år så kommer jeg til å slutte med PC gaming som hobby. Spille de openworld/Crafting survival spillene når jeg ikke har noe bedre å gjøre men gir opp alt av multiplayer gaming ettersom det blir vanskeligere og vanskeligere å kordinere. Det er nesten ironisk at det er lettere å få til pen & paper RPG sessions eller tabletop gaming enn det er PC gaming kvelder :p

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har selv ikke gått lei spilling, men finner ikke noen spill som fenger lenger, klarer ikke bli engasjert i spill jeg prøver. Etter at jeg begynte å spille Souls-spillene, og slet meg gjennom de er det ingen andre spill som klarer å engasjere lenger. Alt blir så trivielt bare. Noen som har opplevd det samme? 

 

Eneste som fenger for tiden er Overwatch competitive, men det er mer pga det sosiale...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Smaken endrer seg etter hvert. :) Merker selv at mye av det som fenget i starten av studietiden (en veldig upassende tid å bruke til spill for øvrig) ikke lenger fenger i en alder av snart 30. Litt surt når man omsider har tid til å spille igjen, men sånn er livet.

 

Har derimot fått øynene opp for strategispill og eventyrspill i det siste, og har fokusert mindre på actionspill. Anno-serien, Broken Sword-serien, Broken Age m.fl. er gode valg for de som vil ha rolige spill der man gjerne bruker vettet mer enn refleksene.

Endret av Crowker
Lenke til kommentar

Har selv ikke gått lei spilling, men finner ikke noen spill som fenger lenger, klarer ikke bli engasjert i spill jeg prøver. Etter at jeg begynte å spille Souls-spillene, og slet meg gjennom de er det ingen andre spill som klarer å engasjere lenger. Alt blir så trivielt bare. Noen som har opplevd det samme? 

 

Eneste som fenger for tiden er Overwatch competitive, men det er mer pga det sosiale...

"sliter" med det samme. Men jeg havner alltid tilbake på Battlefield 4 eller Diablo 3. Nå kommer jo BF1 så da blir det nok ikke noe problem xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...