Gå til innhold

L.A. Noire - Mens vi venter..


Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstår ikke hva dere ser i bilkjøringa her, den er jo aldeles elendig. Jeg lar glatt partner ta seg av kjøringa :p

 

Det lukter at du har kjørt over noen uskyldige her :(

Skjer litt for ofte under bil jakt, men jeg er jo promille kjører i alle rockstar sine spill, til og med på hest i Red Dead:(

Lenke til kommentar

Spilt litt i dag. Stort sett veldig fengende, men jeg vil kaldkvele Phelps hver gang han sier noe helt annet enn det jeg hadde tenkt meg når jeg velger et responsalternativ. Ingen problemer med kjøringen, da.

 

Har faktisk ikke opplevd at han har sagt noe virkelig rart enda, men har opplevd at samtalen plutselig dreier seg om noe annet og at jeg da må ta avgjørelsen på om de lyver eller ikke på et svar jeg ikke så komme. Ellers syns jeg det kanskje er litt rart at Phelps først finner en golfkølle i et kratt han bare legger fra seg igjen, går 10 meter og finner en springkniv han også legger pent ned på bakken igjen.

Lenke til kommentar

Vel, eksempel fra Buyer Beware:

 

 

 

Avhør av juveleren/jøden. Han sier at han ikke visste noe om at offeret mislikte jøder. Men jeg har det på det rene at offeret faktisk mislikte jøder, per vitneutsagnet fra kvinnfolket. Så jeg sier OBJECTION! Eller "Lie", og tenker å vise til dette. I stedet anklager Phelps vedkommende for å være en lånehai (!), som hadde lånt penger til offeret (!?) og overlater til meg å bevise det - noe som selvsagt er umulig, siden det er helt på viddene.

 

 

Lenke til kommentar

Vel, eksempel fra Buyer Beware:

 

 

 

Avhør av juveleren/jøden. Han sier at han ikke visste noe om at offeret mislikte jøder. Men jeg har det på det rene at offeret faktisk mislikte jøder, per vitneutsagnet fra kvinnfolket. Så jeg sier OBJECTION! Eller "Lie", og tenker å vise til dette. I stedet anklager Phelps vedkommende for å være en lånehai (!), som hadde lånt penger til offeret (!?) og overlater til meg å bevise det - noe som selvsagt er umulig, siden det er helt på viddene.

 

 

 

Nå er det jo sånn at du alltids kan gå tilbake etter du har anklaga noen for å ljuge. Så selv om han kanskje sier noe du ikke har forventa så har du ikke tapt noe med mindre du faktisk velger ett bevis. Kan egentlig "game'e" systemet litt ved å alltid velge lie først, bare for å se hva de sier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, eksempel fra Buyer Beware:

 

 

 

Avhør av juveleren/jøden. Han sier at han ikke visste noe om at offeret mislikte jøder. Men jeg har det på det rene at offeret faktisk mislikte jøder, per vitneutsagnet fra kvinnfolket. Så jeg sier OBJECTION! Eller "Lie", og tenker å vise til dette. I stedet anklager Phelps vedkommende for å være en lånehai (!), som hadde lånt penger til offeret (!?) og overlater til meg å bevise det - noe som selvsagt er umulig, siden det er helt på viddene.

 

 

 

Nå er det jo sånn at du alltids kan gå tilbake etter du har anklaga noen for å ljuge. Så selv om han kanskje sier noe du ikke har forventa så har du ikke tapt noe med mindre du faktisk velger ett bevis. Kan egentlig "game'e" systemet litt ved å alltid velge lie først, bare for å se hva de sier.

 

Lie hvis du VET du har bevis (dog brente jeg meg på akkurat denne selv), mens Doubt er vanvittig fin for de gangene der den du forhører ser ut som vedkommende juger (hint: Flakkende blikk)

Lenke til kommentar

Nå er det jo sånn at du alltids kan gå tilbake etter du har anklaga noen for å ljuge. Så selv om han kanskje sier noe du ikke har forventa så har du ikke tapt noe med mindre du faktisk velger ett bevis. Kan egentlig "game'e" systemet litt ved å alltid velge lie først, bare for å se hva de sier.

 

Lie hvis du VET du har bevis (dog brente jeg meg på akkurat denne selv), mens Doubt er vanvittig fin for de gangene der den du forhører ser ut som vedkommende juger (hint: Flakkende blikk)

Trenger ikke å vite om du har bevis eller ikke. Bare alltid gå for Lie først, hør hva dem sier, hvis ingenting i lista di passer veldig bra med det så går du tilbake med B/O og velger Doubt hvis det fortsatt ser ut som de ljuger.

 

Er en god del ganger du vil bli overraska over hva slags bevis du må legge fram i forhold til hva du faktisk spurte om.

Lenke til kommentar

Når skal jeg faktisk få freeroamet? Gjorde det litt i går, men da endte jeg opp med 1,308$ i bilskade på slutten av saken. Ikke helt min stil å bedrive detektivarbeid på, men jeg hadde ikke startet saken ordentlig enda og det "hoppet" var damn tempting.

 

Er fortsatt på den første discen, så jeg stresser egentlig ikke med det - er bare så irriterende å ha en så stor by og ingen mulighet til å få kjørt litt rundt og tittet!

Lenke til kommentar

Uhm.. Freeroam er et fremmedord i dette spillet desverre(for de som liker slikt), foruten "secondary cases", Landmarks og Golden Filmreels er det ingenting å gjøre i spillet utenom hovedhistorien, og alt dette må gjøres mens du er i en eller annen case.

 

Slik fortsetter det gjennom hele spillet.

Lenke til kommentar

Skjønner heller ikke hva dere ser i bilkjøringen da den er noe av det dårligste gjennomførte jeg har sett på lenge. GTA og Mafia har løst dette MYE bedre, og på en mye mer realistisk måte. Det som dreper gleden for min del i dette spillet er graden av liten realisme når det kommer til personene selv(tenker da på bakgrunnshistorie osv), og ikke minst bilkjøringen.

Lenke til kommentar

Hva ER det med bilkjøringen som folk klager over? Den er basert på AKKURAT den samme motoren som GTA IV. Problemet deres, TROR JEG, er at dere ikke er vant til biler fra 40-tallet, men biler fra etter 2000 (GTA IV). Jeg synes bilene responderer AKKURAT som forventet, og jeg har faktisk enda ikke kræsjet hardt med noen av de bilene jeg har fått slengt i fanget.

Lenke til kommentar

Hva ER det med bilkjøringen som folk klager over? Den er basert på AKKURAT den samme motoren som GTA IV. Problemet deres, TROR JEG, er at dere ikke er vant til biler fra 40-tallet, men biler fra etter 2000 (GTA IV). Jeg synes bilene responderer AKKURAT som forventet, og jeg har faktisk enda ikke kræsjet hardt med noen av de bilene jeg har fått slengt i fanget.

 

Var ganske sikker på at det ikke er samme motor jeg? Er enig i at blkjøringen er dårlig. Og å si at bilene er som på 40 tallet blir feil. I la noire sitter bilene klistret til veien som F1 biler. Litt forut sin tid i hvertfall...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...