Gå til innhold

L.A. Noire - Mens vi venter..


Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk mitt eksemplar fra Elkjop.no idag :)

 

Men nå er det jo kommet frem at PS3 og X360 maskiner overoppheter når en spiller L.A Noire. Så nå vet jeg pokker ikke om jeg tar sjansen på å spille det før en patch kommer....

 

Jeg leste det samme, så tror jeg drøyer litt med å spille til det er fikset. Har uansett The Witcher 2 å kose meg med.

 

Gunfreak: Det jeg leste var at det var mest 60GB Fat som ble overopphetet.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Dere som lurer på om spillet finnes i butikken; det er release den 20. mai, men hvis man forhåndsbestiller det fra nettsteder som tilbyr dette, får man det noen dager før release :)

 

Bestilte fra Elkjøp i går, og håper å få det på fredag slik at jeg kan kose meg med en god historie og bra stemning i helgen :)

Lenke til kommentar

Får vann i munnen av alle omtalene deres. Uheldigvis har jeg jobb i hele kveld og i morgen å tillegg til det er jeg bedt med ut på lørdagskvelden for å feire tilbakekommsten av en kompis som har bodd i utlandet ei stund, så får nok ikke spilt før SØNDAG :(

 

Uansett, @ Jonas, det at spillet kræsjer på Ps3 er på grunn av en programvare feil på playstationet og vil nok ikke kvalifisere til nytt spill.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

Ser at Pressfire gav det terningkast fire pga "Bugs og glitches ødelegger mye av stemninga i et spill som satser alt på det."

 

Noen her som har opplevd noe til det?

 

Ingenting så langt, har spilt endel timer. Men en må huske at en anmelder analyserer og følger med på hver minste ting for å ha noe å pirke på i en anmeldelse. Folk fleste får ikke med seg at noe er rart eller bryr seg....men tid vil vise..mange timer igjen av spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...