Gå til innhold

L.A. Noire - Mens vi venter..


Bone

Anbefalte innlegg

Slip of A Tongue var en grei traffic-desk DLC som startet en historie og avsluttet historien i samme sak. Imotsettning til Naked City som har tilknyttning til hovedplottet i Vice-sakene, men som ikke er direkte innvolvert i det.

 

Kom ut et arson-case i går. Det er mye nyere enn Slip of A Tongue. Grei start, fikk en god følelse av starten hvertfall. Skal spille videre seinere i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har spilt litt nå, og er noen par ting jeg har bemerket meg

 


  •  
  • Lav FPS til tider, så lav at spillet hakker, noe jeg svært sjeldent opplever på konsoll spill
  • Animasjonen på dekke i forhold til hvordan bilen oppfører seg. Med dette mener jeg at hjulene kan svinge noe voldsomt, mens bilen går i en annen radius enn hva som skulle tilsies av dekkene.
  • Kan være litt problematisk når du og partneren din skal gå inn/ut av bilen, når du står parker ved et fortau. Noen ganger stod bare partneren min (utenfor bilen) der mens jeg sa at han skulle kjøre til et sted.
  • Noen horrible animasjoner når man går opp stigene, "urealistisk" rask tripping opp stigene.
  • Når jeg forfulgte en bil så såg det mer eller mindre ut som bilen bare svevde over bakken.

 

Ellers synes jeg spillet var underholdende, nydelig ansikt animasjoner.

 

Spilte det på Xbox.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

LA Noire for min del, tror jeg blir årets spill når det kommer til historien og nyskapning. Garantert et av årets beste spill, og det beste så langt i år. Angrer ikke en eneste krone på at jeg kjøpte spillet.

 

Gjort alle achievementene på spillet, minus den siste DLC`en jeg har igjen(Slip of A Tounge) som jeg har igjen.

 

Elsker hvordan jeg ser kjente folk fra flere av favoritt tv-seriene mine som The Walking Dead, Mad Men, Lost, Fringe, Sons of Anarchy o.s.v.

 

Hovedpersonen i spillet er en favoritt, elsket Aaron Stanton i Mad Men. Å fint han får en såpass stor rolle i dette spillet, fordi dette er helt klart en nyskapning innenfor spill-industrien, noe man ikke ser mye av i dag da det florer av hjernedøde skytespill som Call of Duty. Har vi faktisk her et spill med litt dybde, og en god del sin egen stil tatt fra en tid i Los Angeles som aldri hatt sett så bra ut før.

 

LA Noire = <3

 

Oi, har de skuespillere fra Lost der òg? Hvem da? Har ikke runnet spillet helt ennå, og er på arson.

Lenke til kommentar

Har spilt litt nå, og er noen par ting jeg har bemerket meg

 


  •  
  • Lav FPS til tider, så lav at spillet hakker, noe jeg svært sjeldent opplever på konsoll spill
  • Animasjonen på dekke i forhold til hvordan bilen oppfører seg. Med dette mener jeg at hjulene kan svinge noe voldsomt, mens bilen går i en annen radius enn hva som skulle tilsies av dekkene.
  • Kan være litt problematisk når du og partneren din skal gå inn/ut av bilen, når du står parker ved et fortau. Noen ganger stod bare partneren min (utenfor bilen) der mens jeg sa at han skulle kjøre til et sted.
  • Noen horrible animasjoner når man går opp stigene, "urealistisk" rask tripping opp stigene.
  • Når jeg forfulgte en bil så såg det mer eller mindre ut som bilen bare svevde over bakken.

 

Ellers synes jeg spillet var underholdende, nydelig ansikt animasjoner.

 

Spilte det på Xbox.

 

Har ikke merka som spesielt hakk eller lagg på PS3 utgaven. Men trodde også at 360 versjonen av LA Noire var overlegen på 360 etter en fan av 360 lagde bildene underlegne på PS3 og overlegne på 360. Å det som skjedde var at Lens of truth beviste det motsatte. Kan være det er noe andre småfeil på PS3 utgaven også, hva spill har ikke småfeil likksom...

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Har spilt litt nå, og er noen par ting jeg har bemerket meg

 


  •  
  • Lav FPS til tider, så lav at spillet hakker, noe jeg svært sjeldent opplever på konsoll spill
  • Animasjonen på dekke i forhold til hvordan bilen oppfører seg. Med dette mener jeg at hjulene kan svinge noe voldsomt, mens bilen går i en annen radius enn hva som skulle tilsies av dekkene.
  • Kan være litt problematisk når du og partneren din skal gå inn/ut av bilen, når du står parker ved et fortau. Noen ganger stod bare partneren min (utenfor bilen) der mens jeg sa at han skulle kjøre til et sted.
  • Noen horrible animasjoner når man går opp stigene, "urealistisk" rask tripping opp stigene.
  • Når jeg forfulgte en bil så såg det mer eller mindre ut som bilen bare svevde over bakken.

 

Ellers synes jeg spillet var underholdende, nydelig ansikt animasjoner.

 

Spilte det på Xbox.

 

Har ikke merka som spesielt hakk eller lagg på PS3 utgaven. Men trodde også at 360 versjonen av LA Noire var overlegen på 360 etter en fan av 360 lagde bildene underlegne på PS3 og overlegne på 360. Å det som skjedde var at Lens of truth beviste det motsatte. Kan være det er noe andre småfeil på PS3 utgaven også, hva spill har ikke småfeil likksom...

 

Ja, ikke vet eg. Vet bare at jeg ble litt skuffet etter jeg hadde spilt det en stund.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Har ikke merka som spesielt hakk eller lagg på PS3 utgaven. Men trodde også at 360 versjonen av LA Noire var overlegen på 360 etter en fan av 360 lagde bildene underlegne på PS3 og overlegne på 360. Å det som skjedde var at Lens of truth beviste det motsatte. Kan være det er noe andre småfeil på PS3 utgaven også, hva spill har ikke småfeil likksom...

 

Jeg spiller på PS3 og har allerede opplevd noe sinnsykt med hakking da jeg skulle løpe etter en fyr tidlig i spillet. Bilene oppfører seg i vanlig Rockstart-stil som om de er på glattisen, og AIen i skytesekvenser er ikke eksisterende. Når du dukker bak noe og et skudd treffer rett over hodet på deg reiser du deg ikke opp igjen. :p Men fysikk og AI har aldri vært Rockstars sterke sider, så jeg hadde nesten regnet med det. Bortsett det og ensformig gameplay så langt er det greit nok. Ikke årets spill, men ikke dårlig heller. Sånn midt på treet så langt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg er nysgjerrig på hva folk mener om dette spillet nå som den værste hypen har lagt seg. Hadde i utgangspunktet lyst til å prøve dette spillet men så på en kompis spilte det i ca. 1,5timer å ble rimelig uinteressert. Så også på en av mine lokale gamestop her om dagen i brukthyllen bak "L" så var det kanskje rundt 25-30 spill hvor minst 18-22 av dem faktisk var L.A. Noire (Overdriver faktisk ikke). Mange som fant ut at det var ikke så genialt likevel? Er veldig skeptisk, men vurderer å gi det en sjanse en vakker dag om jeg kommer over det til en VELDIG billig penge

Lenke til kommentar

Nå betyr ikke at spillet er i bruktdelen av Gamestop at spillet suger heller. Gjennspillingsverdien til LA Noire var gangske så liten, og de fleste kvitta seg vel med spillet etter å ha gjort storyen.

 

Men spillet var nesten perfekt syntes jeg. Endelig et ordentlig etterforskning-spill som ikke er disse CSI-spillene hvor hovedpersonene ser ut som menneskelige zombier og tamme som et epletre.

 

Jeg kvitta også meg med spillet på Gamestop, men det var fordi jeg hadde gjort alle achievements og det ikke kommer mer DLC. Ser ikke grunn til å ta vare på et spill hvor det ikke gir meg noe å spille det på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...