Gå til innhold

L.A. Noire - Mens vi venter..


Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ferdig med alt, 100%... 1000 Gamerscore. Muligens det beste singelplayer spillet eg har spilt på mange år. Satt klistret til skjermen i 2 dager i strekk. Spilte hele dagen, glemte nesten å spise :thumbup: Til spørsmålet, noen som vet når de som ikke fikk spesialversjonen med de to ekstra sakene? Merkelig at eg ikke fikk den siden eg bestilte en dag før det kom ut på Gamezone. Har 1000/1200. Vil helst ha fullt, gleder meg selvsagt til å spille de to sakene også!

Lenke til kommentar

Hvordan er den funksjonen, Akrabra? Kan du gå rett til et avhør i et oppdrag, eller må du kjøre hele oppdraget på nytt?

 

Det er slik at du velger en sak på nytt for og må gjøre alt i den saken på nytt, finne bevis, avhøre osv osv. Noe som er litt tungt et par ganger, så må sørge for å gjøre ting helt helt riktig.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvordan dlc tingen fungerer selv. Jeg fikk det ene "Naked City" brukt koden såklart, ufattelig bra Dlc, beste casen i spillet egentlig. Men det andre Dlc'et vet jeg ikke helt hvor man får, begge blir sikkert frigjort snart uansett på xbox live eller psn, samt hvor du spiller.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvordan dlc tingen fungerer selv. Jeg fikk det ene "Naked City" brukt koden såklart, ufattelig bra Dlc, beste casen i spillet egentlig. Men det andre Dlc'et vet jeg ikke helt hvor man får, begge blir sikkert frigjort snart uansett på xbox live eller psn, samt hvor du spiller.

 

Er jo samme kode? Badge Hunt er ikke en case, den bare legger til politiskilt rundtom i spillet som du kan plukke opp og få 5xp for (og et outfit hvis du finner alle). Finner dem stort sett ved landmarks, den letteste å finne er kanskje en som ligger under selve trappen som heter Angels Flight eller noe.

Lenke til kommentar

Er da en annen dlc som heter "A Slip of the tongue"? Det er ihvertfall lagt til achievement points for den og regner med at den er ute i noen deler av verden:) var derav den jeg tenkte på.

 

"A Slip of the Tongue"; a traffic case where a simple car theft escalates into a large scale investigation into the largest car fraud racket in the city's history.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Haha, jeg var der man skulle finne den bussen og snakke med busføreren, etter jeg gjorde det sto jeg ved siden av bilen og skulle velge et nytt location, men da bestemte tydligvis busføreren at det var best å drepe meg, så han kjøpte over både meg og partnern min, jeg overlevde men han gamle feite partneren min døde, kjip bug, heldgvis hadde spillet akurrat savet, så jeg slapp å finne den jævla bussen igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...