Gå til innhold

L.A. Noire - Mens vi venter..


Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet er veldig gøy, men merket at etter jeg var ferdig og tenkte at nå spiller jeg det igjen, så var det ikke sååå gøy, i og med at man vet alt som skjer, og man kan ikke endre så veldig mye på utfallet. Men men, ett supert spill :D

 

Naked City var nice =D

 

Gleder meg til neste DLC

Lenke til kommentar

LA Noire for min del, tror jeg blir årets spill når det kommer til historien og nyskapning. Garantert et av årets beste spill, og det beste så langt i år. Angrer ikke en eneste krone på at jeg kjøpte spillet.

 

Gjort alle achievementene på spillet, minus den siste DLC`en jeg har igjen(Slip of A Tounge) som jeg har igjen.

 

Elsker hvordan jeg ser kjente folk fra flere av favoritt tv-seriene mine som The Walking Dead, Mad Men, Lost, Fringe, Sons of Anarchy o.s.v.

 

Hovedpersonen i spillet er en favoritt, elsket Aaron Stanton i Mad Men. Å fint han får en såpass stor rolle i dette spillet, fordi dette er helt klart en nyskapning innenfor spill-industrien, noe man ikke ser mye av i dag da det florer av hjernedøde skytespill som Call of Duty. Har vi faktisk her et spill med litt dybde, og en god del sin egen stil tatt fra en tid i Los Angeles som aldri hatt sett så bra ut før.

 

LA Noire = <3

Lenke til kommentar

Heh, det slo meg nettopp at jeg ikke har sett snurten av en eneste gyllen filmrull. Hvor godt gjemt er de egentlig? :p Har aldri slått meg å leite etter dem, så de har gått i glemmeboka.

 

Har funnet 4 politiskilt da, uten egentlig å leite etter dem.

Lenke til kommentar

Hvordan er LA Noire i forhold til Mafia 2? Er det like spennende? Hvordan er kjøretøyene?

 

Mye mer spennende historie, og uten den tåpelige shticken med at man tar kvelden/står opp for å avansere historien. Du kan ikke mekke på bilene, men de ... Fungerer. Noen klager på styringen, men selv har jeg aldri kjørt biler fra 40-tallet, så om de svinger for lett og er for raske, så plager det meg minimalt.

 

Jeg har heller ikke funnet en eneste filmrull. :<

Lenke til kommentar

Hvordan er LA Noire i forhold til Mafia 2? Er det like spennende? Hvordan er kjøretøyene?

 

Mye mer spennende historie, og uten den tåpelige shticken med at man tar kvelden/står opp for å avansere historien. Du kan ikke mekke på bilene, men de ... Fungerer. Noen klager på styringen, men selv har jeg aldri kjørt biler fra 40-tallet, så om de svinger for lett og er for raske, så plager det meg minimalt.

 

Jeg har heller ikke funnet en eneste filmrull. :<

Takk! Da blir det kanskje kjøp etterhvert. Skulle bare vært på pc, men nå har jeg jo 360 jeg kan bruke. Må man ha Live Gold for å kunne spille spillet?

Lenke til kommentar

Heh, det slo meg nettopp at jeg ikke har sett snurten av en eneste gyllen filmrull. Hvor godt gjemt er de egentlig? :p Har aldri slått meg å leite etter dem, så de har gått i glemmeboka.

 

Har funnet 4 politiskilt da, uten egentlig å leite etter dem.

 

Etter å ha gjort alle sideoppdrag nesten, og casene. Så endte jeg ikke opp med en eneste filmrull.

 

Brukte guide på å finne dem alle, søren meg hvor godt gjemt de var. En del av dem faktisk veldig smarte løsninger på. Ganske bra gjemt, virker som de la til en del forskjellige steder man finner disse på, mange steder det faktisk kunne vært gode løpescener, skytescener eller gåte-løsninger på.

 

Sitter å sparer på Slip of A Tongue forsatt. Tenker jeg tar den en gang i neste uke. Ikke noe rush, da neste case kommer 21. Juni og neste der igjen 12 juli eller noe sånt.

 

Likte Rockstar Pass, synes det var et godt tilbud både med pris og mengde for engangskyld. Hvertfall for oss uten Nordic Edition eller noe pre-order bonuser. 2 cases tilgjengelig med en gang, 2 kommende cases gratis(fler kanskje og?). Pluss disse ekstra dressene og denne badge-jaktingen.

 

Cole Phelps er årets nye karakter til nå.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Fy faen så spennende dette spiller var! Prøvde det i knappe 25 minutter hos en kompis for et par dager siden. En ting er sikkert: jeg skal kjøpe meg det spillet så snart jeg begynner sommerjobben!

 

Som de fleste sikkert har sett/lest om, så var grafikken ganske fantastisk. Liker hvordan en kan se på personene om de lyver eller snakker sant i visse situasjoner. Er også glad i spill med en dypere historie, og der en faktisk gleder seg til å fortsette oppdragene og nesten ikke kan vente til neste gang en spiller. Har hatt denne følelsen en gang før med et spill, og det var med Mafia 1 :) Fantastisk!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Merker selv at når man har gjort saken engang, så er det ikke så mye igjen i den. Så achievement "farm" om man vil kalle det slik. var ikke så ekstremt spennende, men men spillet i helhet var jo fantastisk:) angrer ikke et sekund. Hvordan er A Slip of the tongue? så det var lagt ut nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...